ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

شاگردان مجیدی در هفته پایانی لیگ برتر امشب (جمعه) به مصاف سپاهان خواهند رفت.

تیم استقلال امشب و از ساعت ۱۵/‏۲۱‬ به مصاف سپاهان خواهد رفت. شاگردان مجیدی بعد از تثبیت سومی خود در لیگ بیستم تلاش می‌کنند در این دیدار سه امتیاز بازی را کسب کرده و به نوعی تمام حواشی چند روز اخیر در خصوص کم کاری در مسابقه آخر را تمام کنند. از طرف دیگر سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ باید حتماً این دیدار را پیروز شده و منتظر شکست پرسپولیس باشد.

حسینی درون دروازه

آخرین گلر استقلال در لیگ بیستم، سید حسین حسینی خواهد بود. وی در این بازی جانشین مظاهری خواهد شد.

بازی با سه دفاع

فرهاد مجیدی در غیاب عارف غلامی، با سه دفاع سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و محمد حسین مرادمند راهی میدان می‌شود. با وجود مصدومیت دو مهره اصلی خط دفاعی یعنی موسوی و غلامی مجیدی همچنان با سه دفاع بازی خواهد کرد.

کمربند میانی استقلال

در وسط میدان به نظر می‌رسد، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، محمد نادری و آرش رضاوند نفرات قطع او برای این مسابقه باشند. احتمالاً یک یا دو بازیکن دیگر نیز در نیمه دوم جایگزین ۵ مهره میانه میدان آبی‌ها خواهد شد. درخشش سبحان خاقانی و سعید مهری در هفته‌های اخیر می‌تواند آنها را گزینه جدی برای حضور در ادامه مسابقه قرار دهد.

ارسلان در کنار قایدی

به نظر می‌رسد زوج دیاباته - قایدی فصل قبل تا حدود زیادی از بین رفته و فرهاد این هفته‌ها بیشتر از قایدی در کنار مطهری و یا آرمان رمضانی بازی گرفته است البته شانس مطهری برای دیدار امروز بیشتر خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان

حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قائدی‌

انتهای پیام

کد خبر: 1104936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =