تاسیس رشته شعر درمانی در واحد تهران مرکزی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت:چند ماهی است کارشناسان با بررسی علمی در تلاش برای تاسیس رشته شعردرمانی در واحد تهران مرکزی بودند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، سید محمود آقا میری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در  در «محفل شعرخوانی برگزیدگان اولین جشنواره شعر امید» از تاسیس رشته «شعر درمانی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی خبر داد و گفت: چند ماهی است کارشناسان با بررسی علمی در تلاش برای تاسیس این رشته بودند.

وی ادامه داد: تاسیس رشته شعر درمانی محصول همکاری اعضای هیئت علمی 2 دانشکده ادبیات و روانشناسی واحد تهران مرکزی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی درباره اهداف تاسیس رشته شعر درمانی بیان کرد: در حال حاضر اهمیت شعر در تسکین و آرامبخشی برای در جهان به اثبات رسیده است. این رشته نیاز با هدف به روز شدن علم روانشناسی تاسیس شده است.

آقامیری ادامه داد: رشته «شعر درمانی» رشته‌ای میان رشته‌ای در دانشگاه است. این رشته تحصیلی گرایش جدید برای بین 2 حوزه ادبیات و روانشاسی خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه رشته «شعر درمانی» پیش‌تر در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاسیس و تدریس می‌شود، گفت: از تجارب استادان، متخصصان و کارشناسان رشته شعر درمانی این دانشگاه برای تاسیس این رشته در واحد تهران مرکزی استفاده شده است.

وی ضمن تشکر از مسئولان برای برگزای «محفل شعر امید» بیان کرد: این محفل با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم از اهمیت بسیاری برخوردار است و امیدواریم با کاهش همه‌گیری ویروس کرونا امسال شاهد برگزاری مراسم عزاداری محرم در کربلا و پیاده‌روی اربعین باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104949

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =