جمشیدیان: پرسپولیس مستحق قهرمانی است

احمد جمشیدیان، کارشناس فوتبال درباره رقابت بین پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ احمد جمشیدیان، کارشناس فوتبال  در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: جدال جذاب و دیدنی پرسپولیس و سپاهان به ایستگاه پایانی رسید و این ۲ تیم برای قهرمانی می‌جنگند. سرخپوشان در خط دفاع فوق العاده و مثال زدنی هستند و با تغییراتی که در نیم فصل اول داشتند در خط حمله هم عملکرد فوق العاده‌ای دارند.

او ادامه داد: پرسپولیسی‌ها مستحق قهرمانی هستند و با کیفیت و با صلابت بازی می‌کنند و کمتر از هر تیمی شکست خورده و گل دریافت کرده اند. بازی های فوق العاده‌ای انجام دادند و به حق در صدر جدول رده بندی هستند.

جمشیدیان گفت: تیم سپاهان با هدایت محرم نویدکیا فوق العاده بازی می‌کند و عملکردش مثال زدنی است. اگر بخواهیم کیفیت تیم محرم نویدکیا را مقایسه کنیم، این تیم با همین  تعداد امتیازی که در این فصل کسب کرده است در نهایت می‌توانست در ۴ دوره از ۷ دوره گذشته قهرمان لیگ برتر فوتبال شود. سپاهانی‌ها امتیازات فوق العاده‌ای کسب کرده اند و عملکرد نویدکیا در اولین سال مربیگری اش خیلی خوب بوده است.

کارشناس فوتبال اظهار کرد: استقلال تیم سوم جدول رده بندی با هدایت فرهاد مجیدی عملکرد فوق العاده‌ای داشته است. در مجموع ۳ تیم بالای جدول رده بندی بیشترین امتیاز را در تاریخ لیگ برتر فوتبال کسب کرده اند و این یک رکورد در تاریخ فوتبال ما محسوب می‌شود.

پرسپولیس روی کاغذ شانس اول قهرمانی است 

او درباره این که کدام یک از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان قهرمان لیگ برتر فوتبال می‌شوند، گفت: به هر حال تیم پرسپولیس روی کاغذ شانس اول قهرمانی و همه چیز در اختیار خودش است. سرخپوشان بازی سختی برابر پیکان دارند، اما با برد این بازی می‌توانند قهرمان لیگ برتر فوتبال شوند. به طور حتم تیم سپاهان برای کسب ۳ امتیاز برابر استقلال قرار می‌گیرد. استقلال با تیم کامل خود برابر سپاهان بازی نمی‌کند و هدف‌گذاری اش  جام حذفی است.

جمشیدیان گفت: تیم سپاهان باید منتظر نتیجه بازی پرسپولیس باشد و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. حساسیت  بازی‌ها  در هفته پایانی باعث می‌شود که  هر اتفاقی بیفتد.

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: در پایین جدول رده بندی هم ۳ تیم خطر سقوط به لیگ دسته یک را احساس می‌کنند و اتفاقاتی که در هفته پایانی شاهد خواهیم بود در تاریخ لیگ برتر ما کمتر دیده شده است. فکر می‌کنم هفته پایانی لیگ برتر جذاب باشد و امیدوارم تیم شایسته‌تر قهرمان لیگ برتر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =