معاون ‌وزیر بهداشت: در شرایط سخت کرونایی قرار داریم

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه متأسفانه اکنون در شرایط سختی هستیم اظهار کرد: در استان تهران بیش از ۸۵۰۰ ‌بیمار بستری و تقریباً ۴هزار بیمار بستری موقت داریم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز؛ قاسم جان‌بابایی پیش از ظهر امروز در بازدید از برخی مراکز درمانی استان گلستان با بیان اینکه بیش از 45 هزار تخت بیمارستانی در کشور مختص بیماران مبتلا به کروناست، اظهار داشت:‌ ظرفیت اختصاص بیشتر را داریم، ولی خدمات دیگر مخدوش می‌شود.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه متأسفانه اکنون در شرایط سختی هستیم افزود: در استان تهران، بیش از 8500 ‌بیمار بستری و تقریباً 4 هزار بیمار بستری موقت داریم.

وی ادامه داد: شرایط سیستان و بلوچستان مقداری بهتر شده است، اما در استان‌هایی مانند هرمزگان، کرمان و خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی، تعداد بیماران رو به افزایش است.

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه موج پنجم در استان‌های شمالی، سنگین‌تر از موج‌های قبلی است، تصریح کرد: اکنون در استان گلستان بالای 2هزار نفر بستری قطعی و موقتی داریم و در مازندران هم تعداد بستری‌ها بیش از 4هزار نفر است.

‌جان‌بابایی با بیان اینکه تعداد بستری‌های روزانه از تعداد ترخیصی‌ها بیشتر است و این جای نگرانی دارد، ادامه داد:‌ البته باوجود افزایش بستری‌ها، بیماران بدحال به‌واسطه واکسیناسیون، افزایش نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: عادی‌انگاری، شرایط را سخت کرده است و از مردم می‌خواهیم که بیشتر همکاری و مسافرت‌ها و اجتماعات را متوقف کنند.

معاون درمان وزیر بهداشت افزود: خوشبختانه واکسیناسیون سرعت خوبی دارد و ظرفیت خیلی خوبی داریم و قطعاً ظرف یکی دو ماه آینده، آرامش بهتری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =