شام آخر لیگ بیستم/ آخرین حواشی تیم‌ها/ نگرانی از تبانی در یک بازی حساس!

امشب هفته سی‌ام بیستمین دوره لیگ برتر با برگزاری ۸ دیدار همزمان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، کمتر از یک ساعت دیگر آخرین هفته لیگ بیستم آغاز می‌شود و پس از ماه‌ها انتظار چهره تیم قهرمان که دو مدعی به نام‌های پرسپولیس و سپاهان دارد مشخص خواهد شد. حساسیت پایین جدول هم به اوج خود رسیده و در پایان بازی‌های امشب از بین سه تیم نفت مسجد سلیمان، ذوب آهن و سایپا نام یک تیم در کنار ماشین سازی به عنوان دو تیم سقوط کننده به لیگ یک نوشته خواهد شد.

با توجه به اهمیت تمام دیدارهای امشب نگاهی می‌اندازیم به داغ ترین حواشی پیرامون این هفته تا شما را در جریان آخرین اوضاع و احوال تیم‌ها در واپسین ساعات لیگ بیستم قرار دهیم.

مهر تایید نویدکیا بر خروج سه بازیکن سپاهان

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال حاضر شد و در مهم‌ترین بخش صحبت‌های خود، اشاره‌ای به جدایی برخی بازیکنان تیمش کرد و تایید کرد که فردا، روز پایانی سه بازیکن سپاهان به نام های پیام نیازمند، محمد محبی و احسان حاج صفی در لیگ برتر خواهد بود و این سه بازیکن در باشگاه‌های اروپایی فصل آینده فوتبال خود را پی خواهند گرفت.

استقلال

دیدار امروز با سپاهان را می توان حساس ترین دیدار دوستانه برای فرهاد مجیدی نامید. دیداری که باعث خواهد شد شاگردان او به شکل جدی محک خورده و خود را برای بازی حساس نیمه نهایی جام حذفی و فینال احتمالی آماده کنند.

تصمیم جالب رحمتی برای هفته آخر

مهدی رحمتی ترجیح داده تا به بازیکنانی در مسابقه با فولاد میدان بدهد، که کمتر در لیگ امسال فرصت بازی پیدا کرده‌اند و در واقع به بازیکنان جوان خود برای مصاف با تیم نکونام فرصت بازی داده و ترکیب پدیده نسبت به بازی گذشته، تغییرات زیادی را داشته است؛ با نظر مهدی رحمتی، محمدجواد کیا، علی نعمتی، عرفان معصومی، رحمان جعفری، حسین مهربان، ابوذر صفرزاده، معراج پورتقی، رضا یزداندوست، یوسف وکیا، احسان حسینی و امیرحسین کریمی امشب برای پدیده به میدان می‌روند.

تمدید قرارداد یک ساله قلعه نویی

محمداسفندیارپور مدیر عامل گل گهربا اعلام این خبر، افزود: پس از توافقات شفاهی و با توجه به نتایج خوب تیم فوتبال گل‌گهر در این فصل و رضایت باشگاه از عملکرد کادرفنی، قرارداد آقای امیرقلعه‌نویی، به‌صورت رسمی و به‌مدت یک‌سال دیگر تمدید شد.

ترکیب مدنظر گل محمدی برای آخرین بازی لیگ بیستم

سرمربی پرسپولیس قصد دارد تیمش را با این ترکیب روانه دیدار با پیکان کند. آنها در صورت پیروزی در این دیدار جشن قهرمانی می‌گیرند و در صورت توقف برابر شاگردان تارتار باید منتظر نتیجه بازی استقلال و سپاهان باشند.

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، وحید امیری، مهدی شیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، شهریار مغانلو، مهدی عبدی

آلومینیوم با ۸ غایب مقابل نفت MIS

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی امشب آخرین مسابقه فصل را مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار می‌کند که در این دیدار هشت نفر از بازیکنان خود را در اختیار ندارد و به نوعی دست منصوریان خالی است.

حسین پورحمیدی، دروازه‌بان و شاهین توکلی، مدافع آلومینیوم بخاطر دریافت اخطار در مسابقه اخیرشان مقابل سایپا و ۴ کارته شدن، در دیدار امروز مقابل نفت مسجدسلیمان جزو فهرست تیم نیستند.
رامتین سلیمان‌زاده، جهانبخش طاهر، میثم مجیدی، محسن ربیع‌خواه، معین عباسیان و حامد پاکدل نیز ۶ بازیکن مصدوم آلومینیوم هستند که نمی‌توانند مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان بروند و در فهرست علیرضا منصوریان جای نگرفته‌اند.

بازگشت تراکتوری های عصبانی به هتل

تیم فوتبال تراکتور امشب در هفته پایانی لیگ برتر میزبان سایپا است، اما شب قبل از مسابقه اتفاق عجیبی در اردوی سرخ‌پوشان تبریزی افتاد که با عصبانیت بازیکنان و ترک محل اردو توسط آنها همراه بود.

بازیکنان تراکتور پس از اینکه شب گذشته در واکنش به اتهام و اظهار نظرهای عجیب جمشید نظمی، مدیرعامل این باشگاه محل اردوی تیم را ترک کرده بودند، دقایقی قبل به هتل تبریز بازگشتند تا آماده دیدار با سایپا شوند.

مشکل عجیب اتوبوس برای مسی ها در فولادشهر

هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امروز برگزار می شود که در یکی از این بازی ها، تیم فوتبال ذوب آهن برای بقا در لیگ برتر، به مصاف مس رفسنجان می رود. اصفهانی ها برای اینکه سقوط نکنند، باید دست پر از زمین بازی خارج شوند.

اما اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان برای حضور در استادیوم محل برگزاری این مسابقه، با مشکل عجیبی روبرو شد. کاروان این تیم که در هتل محل اقامت خود حضور داشت، نتوانست با اتوبوس هایی که از قبل هماهنگ شده اند، راهی فولاد شهر شوند.

پس از این اتفاق مسئولان اجرایی تیم به سرعت و با مشقت فراوان یک دستگاه اتوبوس دیگر را برای انتقال بازیکنان مهیا کردند و اعضای کادرفنی، اجرایی و مدیریتی تیم با تعدادی تاکسی تلفنی راهی استادیوم شدند.

نساجی به دنبال پایان خوش

سرمربی نساجی با اشاره به این موضوع که از خود قلعه‌نویی فوتبال شرافتمندانه را آموخته، ادامه داد: گل‌گهر نتایج خوبی گرفته و اکنون می‌تواند سهمیه را هم کسب کند؛ با وجود احترامی که برای قلعه‌نویی قائلم، دنبال سه امتیاز هستیم و دوست داریم عیدی خوبی به هواداران بدهیم. از زمانی که هدایت نساجی را برعهده گرفتم، اتحاد و همدلی در کل استان پیش آمد و مردم و هواداران خوشحال هستند.

کار برای نفت MIS راحت شد؟

نفت مسجد سلیمان امشب به مصاف آلومینیوم می‎رود. اراکی‌ها که در چهار مسابقه اخیرشان مغلوب شده و به دنبال برتری و پایان خوش در فصل جاری لیگ برتر هستند، امشب کار چندان راحتی برای تقابل با نفت مسجدسلیمان ندارند چراکه علاوه بر غیبت هشت بازیکن، مقابل حریفی قرار می‌گیرند که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند.

نگرانی ذوبی‌ها از تبانی در بازی تراکتور و سایپا

تراکتور در شرایطی امشب باید در دیداری سرنوشت ساز برای خودش و سه تیم دیگر جدول رده بندی به میدان برود که اصلا اوضاع  در این تیم مناسب نیست. پس از اختلافاتی که روز گذشته در تمرین این تیم میان مدیرعامل و برخی بازیکنان ایجاد شد، بازیکنان این تیم شب گذشته تصمیم به ترک هتل گرفتند، تا قرمزپوشان تبریزی با شرایطی عجیب به مصاف سایپا برسند.

این موضوعی است که به طور مستقیم سرنوشت ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد و به همین دلیل نگرانی شدید باشگاه اصفهانی را در پی داشته است.

عطابخش مدیر اجرایی باشگاه ذوب آهن با اشاره به فیروز کریمی و حواشی پیرامون این مربی اینطور با صراحت گفت: «باید به وضوح بگوییم که ما به شدت نگران تبانی در بازی تراکتور و سایپا هستیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1104985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =