مهلت تکمیل نقص مدارک داوطلبان آزمون دستیاری آغاز شد

مهلت تکمیل نقص مدارک داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی از ساعت 11 امروز آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی سه شنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۰ در ۲۸ حوزه امتحانی دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد.

تعداد ۱۲ هزار و ۶۰۱ نفر در این دوره از آزمون ثبت‌نام کرده بودند که در نهایت تعداد ۷ هزار و ۳۹۴ نفر از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل شده‌اند.

تمامی داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته / محل شده‌اند می‌توانند از ۱۲ تا ۱۴ مردادماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. نتایج اولیه به همراه کارنامه آزمون دستیاری از ۹ مردادماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر شده است.

با توجه به اینکه برخی از داوطلبان قادر به مشاهده کارنامه اولیه خود نیستند سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی جهت تکمیل نقص مدارک از ساعت ۱۱ صبح امروز یکشنبه ۱۰ مرداد تا ساعت ۱۰ صبح فردا دوشنبه ۱۱ مرداد فعال خواهد شد و داوطلبان غیر مجاز باید جهت تکمیل مدارک به سایت مراجعه کنند.

داوطلبانی که با توجه به وضعیت طرح نیروی انسانی مشروط در آزمون شرکت کرده و در حال حاضر غیر مجاز شناخته شده اند باید متناسب با وضعیت طرح خدمات قانونی خود که در فرم ثبت نام انتخاب کرده اند مدرک بارگذاری کنند.

در صورت اتمام طرح مدرک پایان طرح و در صورت اتمام طرح تا پایان شهریور ۱۴۰۰ مدرکی مبین با ذکر تاریخ اتمام طرح بارگذاری کنند. این فرصت فقط برای تکمیل مدارک جهت مشاهده کارنامه افراد غیر مجاز است و تکمیل مدارک سهمیه ای در این بازه زمانی قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =