جاده کندوان باز شد

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به بازگشایی محور کندوان، گفت: محور هراز نیز براثر سیلاب مسدود شد تا یک ساعت آینده بازگشایی می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال اظهار کرد: براثر طغیان سیلاب شب گذشته محور کندوان مسدود شده بود که با انجام عملیات پاکسازی صبح امروز بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید:

محور کندوان مسدود شد

وی با اشاره به انسداد محور هراز افزود: عملیات پاک‌سازی محور هراز کماکان ادامه دارد و تا یک ساعت آینده این محور بازگشایی بازگشایی می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: درحال حاضر شاهد هوایی ابری و در ارتفاعات ولی‌آباد کندوان با کاهش دید مواجه هستیم که ضرورت دارد رانندگان به هشدارها توجه کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد:  باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی لازم است مسافران قصد و اراده سفر را به استان نداشته باشند؛ چراکه حوادث قابل پیش‌بینی نیست و هر آن احتمال ریزش و حادثه وجود دارد.

عبادی با اعلام اینکه آمد و شد خودروها در محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است، اظهار کرد: اعمال ممنوعیت‌های کرونایی در ۶ مبادی ورودی استان کماکان درحال اجرا بوده و ورودی‌های مازندران به روی غیربومیان مسدود است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1105163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =