وزیر صمت آینده باید نگاه جهشی در حوزه تولید و تجارت داشته باشد

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت آینده باید با نگاه کارشناسی و جهشی در حوزه تولید، اقتصاد و تجارت داشته باشد که در غیر این صورت مورد استقبال مجلس قرار نخواهد گرفت.

حجت الله فیروزی؛ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص ویژگی های وزیر صمت آینده گفت: با توجه به اینکه پیشران اقتصاد کشور در حوزه تولید، معدن و بازرگانی وزارت صمت است این وزارتخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، با توجه به محدود شدن فعالیت های نفتی کشور به دلیل وجود تحریم ها، وزارت صمت یکی از وزارتخانه های مهم و کلیدی است که قابلیت درآمدزایی و اشتغال زایی برای کشور دارد.

وی با بیان اینکه وزارت صمت میتواند ارتباطات اقتصادی ما با سایر کشورها را توسعه و گسترش دهد ادامه داد: این وزارتخانه میتواند زیرساخت های کشور را تامین کند لذا وزیری باید برای این وزارتخانه معرفی شود که در حد آن بوده و توانایی مدیریت آن را داشته باشد.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  وزارت صمت حاصل تجمیع ۴ وزارخانه است تاکید کرد: فردی که قرار است وزیر صمت شود باید فهم درستی از ماموریت های این وزارتخانه داشته باشد و همچنین توان راهبری آن را داشته و با برنامه و ایده امورات را پیگیری کند نه اینکه صرفا بخواهد وزارتخانه به این مهمی را اداره کند.


فیروزی در پایان عنوان کرد: وزیر صمت آینده باید با نگاه کارشناسی و جهشی در حوزه تولید ، اقتصاد و تجارت داشته باشد که در غیر این صورت مورد استقبال مجلس قرار نخواهد گرفت.

پایان پیام/

کد خبر: 1105172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =