کنکور سراسری/ رتبه ۸ انسانی: کتاب کمک آموزشی استفاده کردم؛ اما کلاس کنکور نه

رتبه هشتم علوم انسانی با بیان این که برای موفقیت در کنکور هیچ کلاسی به غیر از مدرسه نمی‌رفتم، گفت: البته از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده می‌کردم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، نتایج اولیه کنکور سراسری با رقابت بیش از یک میلیون نفر امروز ۱۰ مردادماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

ایسکانیوز درنظر دارید با رتبه‌های برتر کنکور در مورد مدرسه محل تحصیل، ساعات مطالعه در روز و استفاده از کتاب‌ها و کلاس‌های کمک آموزشی گفت‌وگو کند.

سیدمحمدعلی شهرستانی رتبه هشتم گروه علوم انسانی در گفت‌وگو با ایسکانیوز با بیان اینکه امسال سال اولی بود که در کنکور سراسری شرکت می‌کرد، گفت: دوران دبیرستان را در مدرسه غیر انتفاعی گذراندم.

رتبه برتر علوم انسانی با بیان اینکه از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده می‌کرده است، افزود: اما کلاسی به غیر از کلاس‌های مدرسه نمی‌رفتم.

وی درباره زمان ساعات مطالعه خود در روز در سالی که برای کنکور آماده می‌شد، گفت: ساعت تحصیل ساعات مطالعه من متفاوت بود. تا قبل از عید که کلاس‌های مدرسه بود، روزی ۴ تا ۵ ساعت اما بعد عید به روزی ۸ تا ۹ ساعت هم می‌رسید. البته در شرایطی مانند ماه رمضان کمتر می‌شد.

شهرستانی در پایان اظهار کرد: تصمیم دارد در رشته روانشناسی دانشگاه تهران یا شهید بهشتی ادامه تحصیل دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =