کنکور سراسری/ داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ درگیر حواشی نشوند

رتبه ۶ کنکور ریاضی از داوطلبان خواست درگیر حواشی کنکور مانند به تعویق افتادن، حذف آزمون و... نشوند و تنها بر روی مطالعه دروس تمرکز داشته باشند.

ترانه خسروجردی رتبه ۶ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی کنکور ۱۴۰۰ در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز درباره محل تحصیل و مطالعه دروس برای آزمون سراسری اظهار کرد: من در مدرسه فرزانگان ۱(سمپاد) درس خواندم و برای مطالعه کنکور از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده کردم.

وی ادامه داد: من به جای شرکت در کلاس‌های کنکور ترجیح می‌دادم خودم مفاهیم درسی را از طریق کتاب‌های درسی و کمک آموزشی مطالعه کنم.

رتبه ۶ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی کنکور ۱۴۰۰ گفت: ترجیح می‌دهم در دانشگاه صنعتی شریف به تحصیل کنم اما هنوز در انتخاب قطعی رشته تحصیلی به نتیجه نرسیده‌ام. 

وی بیان کرد: به طور میانگین ۱۲ تا ۱۴ ساعت در روز را به مطالعه دروس کنکور اختصاص می‌دادم. من نمی‌توانم به بقیه داوطلبان توصیه کنم که چند ساعت در روز را به مطالعه مفاهیم درسی اختصاص دهند یا تست بزنند. میزان مطالعه هر فرد به خودش بستگی دارد. نمی‌توان ادعا کرد که اگر کسی ساعات بیشتری را به مطالعه اختصاص دهد الزاماً در کنکور موفق خواهد شد.

خسروجردی به داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۱ توصیه کرد: درگیر حواشی کنکور همانند به تعویق افتادن، حذف آزمون و... نشوند و تنها بر روی مطالعه دروس تمرکز داشته باشند. همانطور که می‌دانید در ماه های آخر حواشی برگزاری کنکور شدت پیدا می‌کند، داوطلبان بهتر است زمان خود را به جای پرداختن به این حواشی صرف درس خواندن کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =