پرداخت فوق‌ العاده ویژه معلمان با حقوق مردادماه

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام «فوق العاده ویژه معلمان» اصلاح و در سقف مصوب از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مردادماه پرداخت خواهدشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، ناصر سلیمانزاده رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: احکام «فوق العاده ویژه معلمان» اصلاح و در سقف مصوب از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مردادماه پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

فوق‌العاده ویژه معلمان افزایش نمی یابد

وی افزود: با پیگیری مجدانه وزیر آموزش و پرورش و آقای الهیار و موافقت آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، احکام «فوق العاده ویژه معلمان» در سقف تعیین شده در مصوبات مذکور، اصلاح و مابه التفاوت آن از ابتدای سال جاری محاسبه و با حقوق مردادماه، پرداخت خواهد شد.

سلیمانزاده افزود: پیش از این فوق العاده ویژه معلمان تحت عنوان «رتبه بندی» پرداخت می شد و از این پس براساس «سنوات خدمت» پرداخت خواهد شد.

وی علت تأخیر در اجرای این مصوبه را مغایرت‌های قانونی موجود در مجوز صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه دانست و عنوان کرد:  با پیگیری‌های مجدانه‌ای که برای رفع موانع اجرایی این مصوبه در چند روز اخیر از سوی وزیر  و آقای الهیار صورت گرفت، خوشبختانه مغایرت‌ها مرتفع و پیگیری‌ها به نتیجه مطلوب رسید.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1105281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • یک معلم IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      0 0
      با تلاش مسولین در مقابل افزایش هفت میلیونی دیگران و فوق العاده ویژه 21 میلیونی دیگران به من معلم 28 سال سابقه سیصد هفتاد هزارتومان افزوده می شود (در یکشنبه و دوشنبه مجلس جلسه برای تصویب فوق العاده خاص با ضریب 3 برای کارمندان وزارت بهداشت و قوه قضاییه دارد ولی برای معلمان فوق العاده حرفه ای که ترمیم رتبه بندی هست به فوق العاده ویژه تغییر نام دادند) و فوق العاده ویژه که هفت سال از اجرای آن برای دیگر کارمندان می گذرد باز هم در عمل برای معلمان اجرا نمی شود. تصمیم دارم با این افزایش سیصد و هفتاد هزارتومنی برای دو تن فرزندانم که به دلیل عدم توانایی من در تهیه خوراک و پوشاک و وسایل تحصیلشان ، ترک تحصیل کرده و وارد بازار کارگری شده اند از اسوستا کارشان اجازه بگیرم و کل خانواده پنج نفریم را برای اولین بار در عمرشان به زیارت امام رضا ببرم راستی مبلغ بلیط شیراز مشهد برای پنج نفر چقدر هست بریدکنار برید کنار برید کنار با افزایش سیصد و هفتادهزار تومن میرم زیارت