مرحوم فرج نژاد علم و وسعت اطلاعات بالایی داشت

آیت الله ناصری گفت: من معتقدم مرحوم فرج نژاد جهت دفاع از انقلاب و نظام و همچنین بصیرت دهی به جامعه بسیار کوشا بود و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد.

آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص فوت مرحوم فرج نژاد، یکی از افراد شاخص شهر یزد، اظهار کرد: البته بنده ارتباط نزدیکی با ایشان نداشتم اما در همان رفت و آمدهایی که به شهر یزد داشتند چند مرتبه با ایشان برخورد داشتم و معتقدم فردی مومن و معتقد و پای کار بودند.

بیشتر بخوانید:

محمد حسین فرج‌نژاد چگونه با همسر و 3 فرزندش مرحوم شدند؟ + زندگینامه

 حجت الاسلام ناصری ادامه داد: درست است که در طول حیاتشان من با ایشان محشور نبودم تا از زوایای زندگی ایشان مطلع باشم اما از افرادی که از نزدیک با آن مرحوم در ارتباط بودند شنیدم که ایشان انسانی فعال، جدی، کاری و ضد صهیونیست بود.

این روحانی برجسته ادامه داد: ایشان شخصیتی داشت که همواره با حرکات و دشمنی‌های ضد انقلاب مقابله می‌کرد و در فضای مجازی بسیار فعال بود و از لحاظ تنویر سیر افکار عمومی، بصیرت دهی به جوانان و توجیه مسائل دشمنان انقلاب و ایستادگی در مقابل آن‌ها، افراد را توجیه می‌کرد.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: من معتقدم او انسانی بود که هم از لحاظ اطلاعات بالا و هم علمی و نیز وسعت اطلاعات جهت دفاع از انقلاب و نظام و همچنین بصیرت دهی به جامعه بسیار کوشا بود و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =