کنکور سراسری/ رتبه5 زبان: در این رشته ادامه تحصیل نمی‌دهم!

رتبه 5 گروه آزمایشی زبان‌های خارجی گفت: قصد دارم رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف را برای ادامه تحصیل انتخاب کنم و در گروه زبان‌ ادامه تحصیل ندهم.

امیرحسین جعفر آبادی رتبه 5 گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره محل تحصیل خود بیان کرد: من در مدرسه غیرانتفاعی درس خواندم. 

وی با تاکید بر اینکه نوع مدرسه اعم از دولتی، نمونه دولتی و غیرانتفاعی در میزان موفقیت داوطلبان کنکور اهمیت دارد، گفت: مدارس غیرانتفاعی از استادان یا معلمان با سطح علمی بالاتری برای تدریس در کلاس‌های درس استفاده می‌کنند. همچنین پیگیری و برنامه‌ریزی مشاورران تحصیلی مدرسه و برگزاری کلاس‌های کمک آموزشی برای آشنایی با روش‌های تست‌زنی بسیار به دانش‌آموزان کمک می‌کند.

جعفرآبادی استفاده از کتاب درسی را برای قبولی در کنکور کافی نمی‌داند و می‌گوید: من به داوطلبانی که سال آینده قصد شرکت در کنکور را دارند، توصیه می‌کنم  کتاب‌های کمک آموزشی را نیز علاوه بر کتاب‌های درسی تهیه و مطالعه کنند.

رتبه 5 گروه آزمایشی زبان‌های خارجی ادامه داد: دانش‌آموزان تنها با مطالعه کتاب‌های درسی نمی‌توانند در کنکور موفقیتی کسب کند.

وی با اشاره به اینکه در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی نیز شرکت کرده است، گفت: قصد دارم رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف را برای ادامه تحصیل انتخاب کنم و در گروه زبان‌های خارجی ادامه تحصیل ندهم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =