با جدیت پیگیر رتبه بندی معلمان در مجلس هستیم

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه اول وزیر آموزش‌وپرورش دولت سیزدهم باید حفظ شأن و کرامت معلمان و همین‌طور افزایش و ارتقای سطح آموزش دانش‌آموزان باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از نمایندگان جامعه معلمان و اعضای انجمن صنفی فرهنگیان استان قزوین که در دفتر این نماینده مجلس برگزار شد، با اشاره به لزوم اهتمام جدی دولت آینده برای کاهش دغدغه‌های این قشر زحمتکش گفت: دغدغه اول وزیر آموزش‌وپرورش دولت سیزدهم باید حفظ شأن و کرامت فرهنگیان و همین‌طور افزایش و ارتقای سطح آموزش دانش‌آموزان باشد.

بیشتر بخوانید:

بدترین سناریو در انتظار لایحه رتبه بندی معلمان

رتبه بندی معلمان تا پایان سال جاری اجرا می شود

جدیدترین وضعیت لایحه رتبه‌ بندی معلمان

۱۰ اشکال لایحه رتبه‌ بندی معلمان

وی اجرای طرح نظام رتبه‌ بندی معلمان را یکی از مطالبات و دغدغه‌های فرهنگیان دانست و افزود: 10 سال است این طرح بین مجلس و دولت در رفت و برگشت است، با وجود برنامه ششم توسعه این رتبه‌بندی هنوز عملیاتی نشده است و فرهنگیان همچنان در انتظار اجرای آن هستند، در مجلس نیز به صورت جدی پیگیر نهایی شدن آن هستیم.

محمدبیگی ادامه داد: نو معلم‌ها نیز مشکلات عدیده‌ای دارند که رسیدگی به آنها از اولویت‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است و البته از اعضای این کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستیم به معیشت و مطالبات نومعلمان توجه ویژه‌ای کنند.

رئیس فراکسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با تأکید بر لزوم حفظ کرامت و شأن فرهنگیان به‌عنوان عناصر مهم تربیت‌کننده نسل آینده مدیران موفق فردا گفت: اگر بتوانیم مانند بسیاری از کشورها حقوق معلمان را احیا کنیم، اگر فکر معلم به دغدغه‌های معیشتی معطوف نشود، ‌می‌تواند مباحث علمی و تربیتی را عمقی در ذهن و فکر دانش‌آموز جای داده و نهادینه کند، چرا که معلمان نقش مهمی در تربیت نیروهای شایسته آینده چه به‌عنوان پدران و مادران و چه به‌عنوان مدیران آینده برعهده دارند.

کد خبر: 1105364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • یک معلم IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      0 0
      همیشه کسانی با معلم در تضادند به وزارت گمارده می شوند