انتخاب رشته‌ آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی از فردا آغاز می‌شود

فرآیند انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی از فردا ۱۳ مردادماه از طریق مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی از فردا سه‌شنبه ۱۳ مردادماه آغاز می‌شود. برر همین اساس متقاضیان علاقمند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، باید پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از فردا ۱۳ مردادماه به درگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

براساس مصوبه جلسه دوم ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸ شورای سنجش و پذیرش دانشجو، متقاضیان گروه آزمایشی علوم تجربی که در کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند توجه داشته باشند که رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است و در صورت علاقمندی به هر یک از این چهار رشته تحصیلی، باید آنها را در فرم انتخاب رشته سازمان سنجش و در اولویت مورد دلخواه درج کنند.

انتخاب رشته سایر رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون به‌طور مجزا و از طریق دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌گیرد. متقاضیانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند می‌توانند به دلخواه خود منحصراً در یکی از مؤسسات محل قبولی ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =