پرسپولیس در پی جذب شهباززاده

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد با بازیکن سابق استقلال و آقای گل این فصل برای حضور در این تیم در صورت جذب مغانلو توسط حریف اصفهانی به مذاکره بپردازد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس که چند روز قبل پنجمین قهرمانی پیاپی خودش در لیگ برتر را جشن گرفت حالا با پایان فصل و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قصد تقویت تیمش را دارد و مذاکراتی با چند گزینه مطرح داشته است.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس و سپاهان به دنبال جذب دروازه بان تراکتور

در عین حال نفراتی از جمع سرخپوشان جدا شده اند که باشگاه به دنبال جایگزین این نفرات است و یکی از بازیکنانی که باید به فکر جذب جانشین برایش باشند شهریار مغانلو است.

مغانلو که یک نیم فصل به صورت قرضی در پرسپولیس بازی کرد تحت قرارداد سانتاکلارای پرتغال است و باید به این تیم برگردد و صحبت‌هایی از معاوضه او و محبی میان این باشگاه و سپاهان مطرح شده است.

از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس در صدد جذب جانشین او از تیم سپاهان هستند و روی آقای گل لیگ بیستم یعنی سجاد شهباززاده دست گذاشته اند.

مذاکراتی میان طرفین در حال انجام است و باید دید شهباززاده که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد حاضر به پوشیدن پیراهن پرسپولیس می‌شود یا نه.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1105392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =