واکسیناسیون اساتید واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان آغاز شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از آغاز واکسیناسیون اساتید واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، پیام نجفی با اعلام آغاز واکسیناسیون اساتید واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، گفت: تا پایان هفته جاری، بیش از ۴۵۰۰ نفر از استادان واحدهای دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان واکسینه خواهند شد.

 نجفی با تاکید بر ضرورت واکسیناسیون استادان و دانشجویان در آستانه شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ و اهمیت سلامت جامعه دانشگاهیان، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده، این مهم در دستورکار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است. تزریق واکسن به اعضای هیات علمی و استادان حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از امروز (سه شنبه) در سالن فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان آغاز شده و تا یک هفته ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: براساس همکاری با مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با مشارکت سپاه استان، از یک هفته قبل مرکز واکسیناسیون شرق کلانشهر اصفهان در این دانشگاه راه اندازی شده که علاوه بر رده های سنی اعلام شده، کلیه استادان، کارمندان و دانشجویان طبق برنامه‌ریزی و زمان بندی های ابلاغی، خواهند توانست در این مرکز واکسینه شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از هفته های قبل از دانشجویان خواسته تا اطلاعات خود از جمله کدملی و شماره تلفن همراه را در سامانه آموزشیار ثبت یا اصلاح کنند تا براساس آن، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای واکسیناسیون انجام شود.

گفتنی است است هم‌اکنون روزانه ۵۰۰ تا هزار نفر بر اساس رده سنی، در مرکز واکسیناسیون شرق کلانشهر اصفهان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان مستقر است، واکسینه می شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =