راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا در دانشگاه آزاد ملایر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ملایر از راه‌اندازی پنجمین مرکز واکسیناسیون خودرویی شهردر این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ملایر خبرگزاری ایسکانیوز از ملایر محمدعظیم خدایاری گفت: با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان پنجمین پایگاه خودرویی واکسیناسیون در این شهر راه‌اندازی شد.

وی افزود: این همکاری با هدف انجام وظیفه اجتماعی که دانشگاه در قبال جامعه دارد انجام گرفته است. این مرکز واکسیناسیون که در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد واحد ملایر قرار دارد؛ هر روز از ۷ صبح الی ۱۳ کار تزریق واکسن  واجدین شرایط را انجام می‌دهد.

خدایاری با بیان اینکه نقاهتگاه بیماران کرونایی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر راه اندازی شده است، افزود: اما به لطف خدا تاکنون لازم نبوده از این نقاهتگاه استفاده شود.

محسن ترکاشوند رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر که در مراسم راه‌اندازی این مرکز حضور داشت، گفت: علاوه بر پایگاه‌های تجمیعی، در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر این شهرستان طرح واکسیناسیون کرونا انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون با راه‌اندازی پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون، فرصتی برای شهروندان فراهم شده تا کسانی که تمایل به تزریق واکسن در فضای عمومی ندارند، تزریق واکسن خود را به صورت خودرویی در این مراکز انجام دهند. در همین راستا یکی از مراکز خودرویی ملایر در دانشگاه آزاد اسلامی واقع در جاده سلامت راه‌اندازی شده است.

ترکاشوند گفت: در حال حاضر دوز اول ۳۵ هزار نفر در ملایر تزریق شده و امیدوار هستیم با شروع تزریق واکسن ایرانی، تمام جمعیت شهرستان واکسینه شوند و در ۲ تا سه ماه آینده، کشور علیه ویروس کرونا بیمه شود.

ترکاشوند افزود: در ملایر امکان تزریق روزانه ۲۱۰۰ دوز واکسن برای جامعه هدف وجود دارد که در صورت استقبال گروه‌های هدف اعلام شده برای آنها تزریق واکسن صورت می‌گیرد.

راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا در دانشگاه آزاد ملایر

راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا در دانشگاه آزاد ملایر

انتهای پیام/

کد خبر: 1105561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =