واکنش آمریکا به وقوع حادثه در نزدیکی بندر فجیره

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای به حادثه ای که برای یک کشتی در نزدیکی بندر فجیره امارات رخ داد، واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از الجریره، «ند پرایس» سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در واکنش به حادثه برای یک کشتی حوالی بندر فجیره در امارات، اعلام کرد آمریکا از این حادثه اطلاع دارد.

بیشتر بخوانید:

حادثه برای یک کشتی در سواحل امارات

پرایس در بخشی از سخنان خود گفت: «آمریکا به گزارشات دریایی درباره کشتی در خلیج عمان آگاه است. ما نگران این حادثه هستیم و جزئیات آن را بررسی می‌کنیم.»

او در ادامه افزود: «تبادل اطلاعات با شرکایمان در حال انجام است.»

سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا همچنین در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شد: «هرگونه حمله به نفتکش‌های متعلق به اسرائیل، با پاسخی مناسب همراه خواهد بود. ما در حال رایزنی با دولت‌های منطقه و همچنین دولت‌های برون منطقه‌ای هستیم تا پاسخی درخور داشته باشیم.»

عصر امروز (سه‌شنبه)  رسانه‌های خبری از وقوع یک حادثه در نزدیکی بندر الفجیره امارات خبر دادند. گروه تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه‌ای در نزدیکی سواحل بندر الفجیره امارات خبر داد و از کشتی‌ها خواست به محل حادثه نزدیک نشوند.

ساعاتی بعد خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد که ۴ کشتی در خلیج عمان که همگی نفتکش هستند، از کنترل خارج شدند. هیئت دریایی انگلیس نیز اعلام کرد که حادثه‌ای که در نزدیکی ساحل فجیره امارات اتفاق  افتاد، احتمال دارد حادثه ربایش باشد. این هیئت گفته احتمالا کشتی در نزدیکی ساحل امارات دزدیده شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1105594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =