آغاز واکسیناسیون استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

واکسیناسیون استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در مرکز واکسیناسیون شرق اصفهان آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، واکسیناسیون استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از صبح امروز ۱۴ مرداد با حضور پیام نجفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در مرکز واکسیناسیون شرق اصفهان آغاز شد.

نجفی در رابطه با افتتاح مرکز واکسیناسون منطقۀ شرق در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی و متعلق به همۀ مردم است و وظیفه دارد در حوزه‌های گوناگون آموزشی، پژوهشی، فناوری و دیگر عرصه‌های عمومی خدمات بدهد. با وجود اوج‌گیری مجدد آمار مبتلایان به کرونا در کشور، خوشبختانه واکسیناسیون در حال انجام است و به لطف کادر مجرب دانشکده پرستاری-مامایی و حوزۀ علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، تاکنون خدمات بسیار خوبی با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی به مردم در زمینۀ مبارزه با کرونا ارائه شده است.

وی در رابطه با واکسیناسیون دانشجویان افزود: واکسیناسیون بخشی از دانشجویان علوم پزشکی قبلاً انجام شده و دانشجویان و اساتیدی که در حال خدمت‌رسانی در این مرکز هستند نیز واکسینه شده‌اند. از طرفی برای واکسیناسیون بقیه اعضای هیئت علمی، استادان حق‌التدریس، کارکنان و دانشجوهای غیر علوم پزشکی نیز مکاتبه کرده‌ایم و به تدریج در هفته‌ها و ماه‌های آتی، اقشار مختلف نوبت‌دهی و واکسینه خواهند شد.

سارا افشاری معاون پشتیبانی مرکز بهداشت شماره یک اصفهان نیز در رابطه با فعالیت‌های مرکز واکسیناسیون شرق اصفهان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهر است و حدود یک پنجم فراخوان‌های روزانه را پوشش می‌دهد. ما هر روزه تعدادی را به صورت پیامکی فراخوان می‌کنیم تا در مراکز واکسیناسیون خدمات دریافت کنند.

وی اضافه کرد: حدود ۲۰ درصد، افرادی هستند که طبق سند ملی در نوبت واکسیناسیون هستند؛ اما فراخوان نشده‌اند؛ اما با توجه به این‌ که از نظر تعدا واکسن‌های مشکلی نداریم، این ظرفیت را نیز پذیرش کرده و تلاش می‌کنیم افرادی که جزو سند ملی بوده و به مرکز مراجعه کرده‌اند، بدون واکسیناسیون خارج نشوند.

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1105639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =