استادان و کارکنان دانشگاه امیرکبیر هفته آینده واکسینه می‌شوند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از واکسیناسیون کارکنان و استادان این دانشگاه از یکشنبه هفته آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، واکسیناسیون دانشگاهیان با اولویت استادان و کارکنان از هفته پیش شروع شده و هرکدام از دانشگاه‌ها در برنامه زمان بندی مشخص، فرآیند واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

در همین ارتباط، جواد شکرالهی مغانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز، از شروع فرآیند واکسیناسیون استادان و کارکنان این دانشگاه از هفته آینده خبرداد و اظهارکرد: واکسیناسیون استادان و کارکنان دانشگاه امیرکبیر روز یکشنبه(۱۷خرداد) انجام خواهد شد. استادان و کارکنان از تمامی سنین از روز یکشنبه در یک  برنامه زمان بندی مشخص، واکسن دریافت می‌کنند.

وی افزود: واکسیناسیون دانشجویان نیز در صورت اعلام وزارت بهداشت، به سرعت آغاز خواهد شد و دانشجویان از این بابت نگرانی نداشته باشند. البته واکسیناسیون دانشجویان خوابگاهی و شهرستانی در مراکز بهداشت شهرستان خودشان انجام خواهد شد.

مغانی ادامه داد: درحال حضور ۵۰۰ عضو هیئت علمی و حدود ۸۰۰ کارمند در دانشگاه امیرکبیر هستند؛ به همین  دلیل نزدیک به هزار و ۳۰۰ نفر دوز اول واکسن خود را در از یکشنبه دریافت خواهند کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه هنوز نوع واکسن‌های تهیه شده برای دانشگاهیان این دانشگاه مشخص نشده، تصریح کرد: اینکه واکسن‌ها ایرانی یا چینی هستند، هنوز به طور دقیق مشخص نشده است؛ اما آنطور که به ما اعلام کرده‌اند، افراد می‌توانند یکی از دو واکسن سینوفارم یا کوبرکت را انتخاب کنند.

وی با اشاره به زمان بندی واکسیانسیون در این دانشگاه گفت: استادان و کارکنان هر دانشکده به صورت جداگانه در یک زمان بندی مشخص و به صورت نوبتی واکسینه خواهند شد تا از تجمعات احتمالی جلوگیری شود. افرادی هم که به هر دلیلی در روز اعلام شده حضور نداشته باشند نیز می‌توانند در روزهای دیگر برای دریافت واکسن اقدام کنند.

مغانی خاطرنشان کرد: برای واکسیناسیون نیازی به ثبت‌نام در سایت وزارت بهداشت نیست و همکاران می‌توانند در برنامه‌ای که از طریق ایمیل، سایت و گروه‌های دانشگاه‌ اعلام می‌شود، برای دریافت واکسن در دانشگاه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =