شهرداری تهران را به انقلابی‌ترین گزینه واگذار کنید

چهار دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های تهران از منتخبان شورای شهر خواستند از بین گزینه‌های مطرح شده، مسئولیت شهرداری تهران را به انقلابی‌ترین گزینه واگذار کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، چهار دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای خطاب به اعضای منتخب شورای اسلامی شهر تهران  از آنها خواستند تا بین گزینه‌های مطرح شده، مسئولیت شهرداری تهران را به انقلابی‌ترین فرد واگذار کنند.

در بخش ابتدایی این نامه بیان شده است: ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای شما عزیزان در سنگر خدمت به مردم شریف تهران، در این مقطع زمانی که مشغول بررسی گزینه‌های تصدی شهرداری تهران است، بدون مقدمه و خارج از تعارفات معمول سیاسی بر خود لازم می‌دانیم نکاتی را خدمتتان یادآور شویم.

در این نامه مطرح شده است: پس از یک دوره خمودگی و رخوت در حوزه مدیریت شهری در سال‌های اخیر و غلبه نگاه حزبی یک جریان خاص بر شورای شهر تهران و عملکرد ضعیف آن شورا، مردم شریف شهر تهران امیدوار به دمیده شدن روح جدید بر پیکر مدیریت شهری بوده و توقع تمرکز شورای شهر بر عرصه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی شهر را داشته و با انتخاب این شورا، بر سپردن این مسند به نیروهای مومن و متخصص و انقلابی، پیامی روشن به جریانات و افراد مختلف اعلام کردند.

در این نامه بیان شده است: طی هفته‌ها و روزهای اخیر، گزینه‌های مختلفی به عنوان نامزدهای شهرداری تهران در رسانه‌های و همچنین مصاحبه‌های برخی اعضای شورای شهر مطرح شده است که بر حسب ظاهر، این مسیر به مراحل پایانی و جمع بندی انتخاب نهایی شهردار تهران نزدیک شده است. در میان گزینه‌های مطرح شده، افراد توانمند و انقلابی مختلفی مطرح شده اند که البته از این شورا که ماحصل رای اعتماد مردم شریف شهر تهران به لیست نیروهای انقلابی است، جز این هم توقع نیست؛ لکن در میان افراد مطرح شده، اسامی برخی افراد به گوش می‌رسد که دارای روحیات وسوگیری‌های تکنوکراتی بوده و انتخاب ایشان به عنوان شهردار، بر خلاف میثاقی است که اعضای منتخب شورای شهر در ایام انتخابات با مردم بستند و آینده شهرداری تهران را در مسیر خدمت رسانی با ابهام و اگر مواجهه می‌کند. بی تردید، رای و انتخاب یک شهردار تکنوکرات، ادامه حضور جریان مدیران غیرانقلابی و غیر جهادی در سازمان مهم و حساس شهرداری است و مردم شریف تهران باید هزینه‌های ناکارمدی این جریان را بپردازند.

در بخش پایانی این نامه خاطرنشان شده است:  اعضای منتخب شورای شهر که ما ایشان را دارای سوابق انقلابی و جهادی می‌دانیم، اکنون و در این برهه حساس انتخاب شهردار و در حالی که تعداد گزینه‌های پیش رو تقلیل یافته و به نقطه پایانی نزدیک می‌شود، مسئولیت خطیر شهرداری تهران را به انقلابی‌ترین گزینه واگذار کرده و بستر موفقیت هرچه بیشتر این دوره شورای شهر تهران را فراهم سازند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =