گرایی: قول طلا را داده بودم

تنها کشتی گیر طلایی ایران در فرنگی، وزنی که در آن قهرمان شد را سخت ترین وزن مسابقات المپیک ۲۰۲۰ دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ محمدرضا گرایی، فرنگی کار دسته ۶۷ کیلوی کشورمان ظهر امروز در دیدار فینال المپیک ۲۰۲۰ در برابر پرویز نصیب اف از ازبکستان قرار گرفت و موفق شد با ارائه یک کشتی زیبا و قدرتمندانه، حریف خود را ۹ بر صفر شکست داده و صاحب مدال طلا شد. صحبت های او را دقایقی پس از کسب این طلای ارزشمند بخوانید:

از نوجوانی رویایی مدال المپیک داشتم

از دوران نوجوانی رویای کسب مدال المپیک در زندگی را داشتم و اکنون احساس خوشحالی می‌کنم که به آن رسیدم. آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به مدال المپیک است و خوشحالم که دل مردم را شاد کردم.

قبل از رسیدن به دوبنده قول طلا دادم

وی درباره اینکه یک سال پیش قول کسب مدال در المپیک را داده بود، خاطرنشان کرد: آن زمان هنوز دوبنده تیم ملی را به دست نیاورده بودم. من هدف دو ساله داشتم و به آن رسیدم.

حرکتم روی حریف اوکراینی خطا نبود

قهرمان طلایی المپیک توکیو اظهار داشت: در مسابقه فینال وقتی اخطار گرفتم حریف اوکراینی از پشت مچ دستم را گرفت که این حرکت خطا بود. دوربین آن صحنه را شکار نکرد و اعتراض ما هم مورد توجه قرار نگرفت. از آن به بعد از لحاظ فنی کشتی را در دست گرفتم و ادامه دادم.

 ۶۷ کیلو سخت‌ترین وزن مسابقات بود

گرایی درباره رقابت با نمایندگان سایر کشورها و مشکل داوری در این رقابت‌ها عنوان کرد: وزن ۶٧ کیلو سخت‌ترین وزن مسابقات بود و ۶-٧ قهرمان در این وزن بودند که خدا را شکر توانستم تمامی حریفان خود را شکست دهم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =