گُلر گل‌گهر بازی با استقلال را از دست داد

شب گذشته وقتی رسانه ها از مثبت شدن تست کرونای علیرضا حقیقی خبر دادند، این خبر تکذیب شد، اما حالا این خبر تائید شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، علیرضا حقیقی و فرشید باقری به دلیل مشکوک بودن به کرونا، بازی امروز استقلال و گل گهر را از دست دادند.

بیشتر بخوانید:

فرشید باقری به بازی با استقلال نرسید

خطر محرومیت در انتظار ۴ بازیکن استقلال

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر

شب گذشته در اردوی تیم گل گهر از سه بازیکن این تیم که مشکوک به کرونا بودند، تست گرفته شد که در تست اولیه، با وجود این که فرشید باقری علائم داشت، تنها تست علیرضا حقیقی مثبت درآمد. رسانه طرفداری بلافاصله خبر مثبت شدن تست علیرضا حقیقی را منتشر کرد اما در کمال تعجب، سه ساعت و نیم پس از انتشار این خبر در طرفداری، افسری، سرپرست گل گهر در گفتگو با یک رسانه دیگر، ابتلای حقیقی به کرونا را تکذیب کرد و مدعی شد این اخبار فقط باعث نگرانی اعضای خانواده حقیقی شده است!

وقتی خبرنگار طرفداری با گل گهری ارتباط گرفت و پرسید چرا با وجود مثت اعلام شدن تست کرونای حقیقی حوالی ساعت 20:00 سه شنبه شب، آنها ساعت 23:48 دقیقه این خبر را تکذیب کردند، نزدیکان باشگاه مدعی شدند بازیکنان مشکوک به کرونای گل گهر یک بار دیگر در هتل المپیک تست دادند و این بار تست هر سه نفر منفی شده است!

با وجود چنین ادعای عجیبی، منابع خبری طرفداری تاکید داشتند در اردوی گل گهر، فرشید باقری علائم کرونا دارد و جواب تست حقیقی هم مثبت شده است. امروز نیز در بخش 60 ثانیه با فوتبال ایران، طرفداری به این نکته اشاره کرد؛ معمای کرونای حقیقی و باقری، حمله انتحاری فرهاد و خداحافظی با ابرقهرمان ها / آیتم اختصاصی طرفداری و توضیح داد؛ در حالی که فرشید باقری علائم دارد، تست حقیقی مثبت شده است و پرسید چرا سازمان لیگ به جای نظارت بر روی تست های کرونا، اجازه می دهد باشگاه ها خودشان تست بگیرند؟

سرانجام عصر امروز ابتدا اعلام شد فرشید باقری به دلیل سرماخوردگی (!) در بازی امشب استقلال و گل گهر غایب است و دقایقی قبل هم خبر غیبت علیرضا حقیقی به دلیل سرماخوردگی (!) منتشر شد.

به هرحال علیرضا حقیقی و فرشید باقری به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا در بازی نیمه نهایی جام حذفی که از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود، غایب هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =