نحوه زمان‌دار کردن تصاویر قبل از ارسال در واتساپ

با قابلیت جدید واتساپ می‌توانید تصاویر را به صورت پنهان شونده و زمان دار برای دوستان خود بفرستید.

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از انگجت؛ بسیاری از کاربران واتساپ به دلایل مختلف خواهان این بودند که برنامه واتساپ همچون پیامرسان‌های دیگر برای ارسال تصاویر قابلیت زمان را اضافه کند تا به راحتی افراد بتوانند به صورت پنهان و زمان‌دار برای دیگران تصاویر خود را ارسال کنند. به همین علت اخیرا طراحان واتساپ درصدد برآمدند تا قابلیت، "مشاهده یک بار" تصاویر را به این برنامه اضافه کنند.

چگونه کاربران واتساپ از قابلیت مشاهده یک بارتصاویر استفاده کنند؟

براساس گزارش‌ها، قابلیت جدید واتساپ همچون پیامرسان‌های تلگرام، اینستاگرام و مسنجر هنگام عکاسی از سوژه، به کاربران واتساپ این امکان را می‌دهد تا آن‌ها گزینه زمان سنج را انتخاب کرده و تصاویر  را روی قابلیت یکبار مشاهده تنظیم  کنند. گفته شده قابلیت جدید این پیامرسان، تصاویر را فقط یک بار به صورت زمان‌دار برای کاربران پخش می‌کند و آن‌ها نمی‌توانند بیش از یک بار تصاویر را در صفحه نمایش خود باز یا بارگیری کنند.

واتساپ


گفتننی است، فیس بوک این ویژگی را به عنوان "لحظات خصوصی" یا ارسال اطلاعات حساس احتمالی مانند گذرواژه‌های Wi-Fi اعلام کرده است. در مقاله راهنما، این شرکت خاطرنشان می‌کند که گیرنده هنوز می‌تواند هنگام باز کردن عکس "مشاهده یک بار"، اسکرین شات بگیرد یا صفحه خود را ضبط کند.

شایان ذکر است ، واتساپ برخلاف پیامرسان‌های دیگر به فرستنده اطلاع نمی‌دهد که از تصویر ارسالی چه زمانی اسکرین شات گرفته می‌شود. پیش از این نیز طراحان پیامرسان واتساپ قابلیت انتقال داده‌ها و تاریخچه چت از تلفن‌های قدیمی اندروید به آیفون برای کابران سیستم عامل ios را فراهم کرده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1105768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =