برگزاری سومین شورای عالی بسیج اساتید استان یزد

سومین شورای عالی بسیج اساتید استان یزد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با موضوعات مختلف مانند شیوه‌های جذب استادان حق‌التدریس و مدعو در بسیج اساتید برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، سومین شورای عالی بسیج اساتید استان یزد در سالن شهید سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با موضوعات برنامه‌ریزی کارگروه‌های بسیج اساتید استان، برنامه‌ریزی دهه اول محرم، تجلیل از مسئولان سابق شورای بسیج استان و موضوع شیوه‌های بسیج، تعامل با بسیج دانشجویی و شیوه‌های جذب استادان حق‌التدریس و مدعو در بسیج اساتید برگزار شد.

محمدرضا دهقانی‌اشکذری رئیس شورای بسبج استادان استان یزد با بیان اهمیت وقت‌گذاری در کار فرهنگی عنوان کرد: الگوی این نمونه مرحوم فقیه خراسانی است که تمام نقاط محروم و روستاهای استان را سرکشی می‌کرد و به مردم احکام شرعی را یاد می‌داد. باید با تأسی از این نمونه‌های دینی خودمان را وقف اسلام و دین کنیم و به سمت مردم برویم.

محسن حکیمی معاون پژوهشی بسیج اساتید استان یزد نیز گزارشی از پنج نشست کارگروه جمعیت و برنامه‌های پیش رو، کارگروه اشتغال، کارآفرینی، اقتصاد و هفته دفاع مقدس که در شهریور است، ارائه و خاطرنشان کرد: ارسال برنامه‌های محرم بسیج اساتید توسط کل کانون‌های دانشگاهی تدوین و ارسال شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105837

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =