برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان در واحد شهرکرد

نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی با رقابت حدود ۳ هزار داوطلب به مدت سه روز در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، پژمان فاضلی آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی با رقابت حدود ۳ هزار داوطلب به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: این آزمون در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مرداد ماه در ۶ حوزه امتحانی و با حضور ۲ هزار و ۴۵۰ نفر آقا و ۴۹۴ نفر خانم برگزار شد.

نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بیان کرد: هزار و ۷۶ داوطلب روز ۱۳ مرداد ماه در رشته‌های مختلف اجرا و نظارت، هزار و ۱۳۵ نفر روز ۱۴ مرداد ماه در رشته‌های مختلفی طراحی و محاسبات و روز ۱۵ مرداد ماه هم ۷۳۳ داوطلب در رشته‌های طراحی و معماری و تعیین صلاحیت معماران تجربی با هم به رقابت پرداختند.

فاضلی اضافه کرد: عمران، معماری، تأسیسات برقی و مکانیکی، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک از رشته‌های این آزمون بودند.

وی تأکید کرد: این آزمون به‌دلیل تأخیر یک‌ساله و بازشدن مجدد سایت برای جاماندگان از ثبت‌نام، در مقایسه با سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته است.

نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون در واحد شهرکرد یادآور شد: برای نخستین بار سه گرایش جدید گودبرداری، بهسازی لرزه‌ای و اجرای تأسیسات مکانیکی به این آزمون اضافه شد.

فاضلی با اشاره به اینکه نتیجه آزمون در اواخر آبان ماه اعلام می‌شود؛ عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در آزمون با کسب ۵۰ درصد نمره قبولی و پس از طی مراحل صلاحیت‌سنجی، به حرفه مهندسی و خدمات مرتبط با ساخت و ساز راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =