حمایت از پایان نامه دانشجویان علوم پزشکی با موضوع مشارکت اجتماعی

تفاهم نامه همکاری معاونت آموزشی وزارت بهداشت و اداره کل سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت به منظور حمایت از پایان نامه های دانشجویی با موضوع مشارکت اجتماعی در حوزه سلامت منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، در راستای همکاری و مساعدت بیشتر، تفاهم نامه همکاری بین معاونت آموزشی وزارت بهداشت و اداره کل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت تدوین و منعقد شد.

این تفاهم نامه به منظور بسط تعاملات همکاری‌های علمی آموزشی و بهره‌مندی از فرصت ها، توانمندی ها و ظرفیت های موجود جهت پاسخگویی به نیازهای مشترک و همکاری در جهت انتقال تجارب طرفین در زمینه ارتقاء پاسخگویی و مشارکت اجتماعی در جامعه تنظیم شد.

این تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت آموزشی وزارت بهداشت به نمایندگی دکتر علی اکبر حق دوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت و دکتر امیر صادقی، مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت به مدت ۲ سال و در هفت ماده در ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ تنظیم و منعقد شد.

در این تفاهم نامه به مواردی از جمله جلب همکاری و مشارکت خیرین در ساخت و تجهیز مراکز آموزشی حوزه سلامت، حمایت از تاسیس سمن های آموزشی حوزه سلامت، استفاده از ظرفیت کار داوطلبانه در حوزه آموزش و ایجاد سامانه ای جهت ثبت رزومه اجتماعی دانشجویان و اساتید اشاره شده است.

همچنین در این تفاهم نامه معاونت آموزشی وزارت بهداشت ملزم به حمایت از پایان نامه های دانشجویی با موضوع مشارکت اجتماعی در حوزه سلامت و ارائه امتیاز تشویقی به دانشجویان بر اساس گواهی صادره از سوی اداره کل سازمان های مردم نهاد شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105863

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =