پایان خوش المپیک؛ سجاد گنج زاده طلایی شد

آخرین روز المپیک توکیو برای کاروان ایران با رقابت های کاراته همراه است.

برای کاروان ایران پایان پانزدهمین روز بازی‌ها با مدال برنز امیرحسین زارع کشتی گیر کشورمان همراه بود و امروز (شنبه) در رشته کاراته رقابت خود را دنبال می‌کند. این در حالی است که کاروان ایران تاکنون دو مدال طلا و دو برنز و دو نقره کسب کرده است.

گنج زاده به مدال طلا دست یافت

در دیدار فینال وزن ۷۵+کیلوگرم کاراته مردان سجاد گنج زاده در برابر حریف عربستانی خود قرار گرفت و در حالی که با نتیجه ۴ بر ۱ از حریف خود عقب بود با ضربه غیرمتعارف حریف مصدوم شد.

در ادامه با رأی داروان حریف عربستانی بازنده اعلام شد و مدال طلا به سجاد گنج زاده رسید.

مدال طلا در انتظار گنج زاده 

سجاد گنج زاده در وزن ۷۵+کیلوگرم کاراته مردان موفق شد در مرحله نیمه نهایی حریف ترکیه ای خود را شکست دهد و به فینال راه یابد.

او تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا با حریف عربستانی روبرو خواهد شد.

گنج زاده مقتدرانه صعود کرد

گنج‌زاده در مبارزه چهارم به مصاف دانیل گایسینسکی از کانادا رفت و با نتیجه ۲ بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف سجاد در این مرحله آکتاش اوگور از ترکیه است که حدود یک ساعت دیگر برای حضور در فینال مقابل این کاراته‌کا مبارزه می‌کند.

گنج زاده به نیمه نهایی صعود کرد

سجاد گنج‌زاده در وزن ۷۵+کیلوگرم کاراته مردان، در مبارزه نخست به مصاف ایوان کوویچ از کرواسی رفت و با نتیجه ۳بر ۱ به پیروزی رسید. گنج‌زاده در رقابت دوم به مصاف طارق حمدی از عربستان رفت و با نتیجه صفر بر صفر به تساوی رسید.

سجاد گنج‌زاده در رقابت به مصاف بریان ایر از آمریکا رفت و با پیروزی ۶بر صفر ، ضمن قطعی کردن مدال برنز خود، تا دقایقی دیگر در رقابت بعدی به مصاف دانیل گایسینسکی از کانادا می‌رود.

تساوی گنج زاده برابر حریف عربستانی

سجاد گنج زاده در دومین رقابت خود به مصاف طارق حامدی از عربستان رفت و وی با احتیاط مسابقه داد تا نتیجه آن مساوی تمام شود.

برایان ایر از آمریکا و دانیل گایسینسکی از کانادا حریفان بعدی گنج‌زاده هستند.

پیروزی شیرین گنج زاده در نخستین مبارزه

در ادامه رقابت‌های کاراته المپیک ۲۰۲۰ توکیو، سجاد گنج‌زاده تنها کاراته‌کای مردان ایران در المپیک توکیو و دارنده یک مدال طلا و ۲ نقره جهان، در دور نخست رقابت‌های گروهی وزن ۷۵+ کیلوگرم، برابر ایوان کوسیچ دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۸ از کرواسی به روی تاتامی رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید.

حذف عباسعلی با شکست برابر حریف چینی

حمیده عباسعلی در وزن ۶۱+کیلوگرم کاراته زنان، در نخستین رقابت مقابل لامیا ماتوب از الجزایر با نتیجه ۴بر صفر به پیروزی رسید.عباسعلی در مبارزه دوم به مصاف الینا کوئرچی از سوئیس رفت و با نتیجه ۴برصفر نتیجه را واگذار کرد.حمیده عباسعلی در مبارزه سوم به مصاف فریال عبدالعزیز از مصر رفت و با نتیجه۹بر ۷ پیروز شد.

عباسعلی در رقابت چهارم به مصاف گانگ لی از چین رفت و با توجه به مصدومیت در حین مسابقه با نتیجه ۸بر۴ شکست خورد و از حضور در ادامه مسابقات بازماند.

عباسعلی حریف مصری را شکست داد

حمیده عباسعلی در وزن ۶۱+کیلوگرم #کاراته زنان، در نخستین رقابت مقابل لامیا ماتوب از الجزایر با نتیجه ۴بر صفر به پیروزی رسید.عباسعلی در مبارزه دوم به مصاف الینا کوئرچی از سوئیس رفت و با نتیجه ۴برصفر نتیجه را واگذار کرد.حمیده عباسعلی در مبارزه سوم به مصاف فریال عبدالعزیز از مصر رفت و با نتیجه۹بر ۷ پیروز شد.

عباسعلی تا دقایقی دیگر در رقابت چهارم به مصاف گانگ لی از چین می‌رود.

شکست عباسعلی برابر حریف سوئیسی

در ادامه رقابتهای کاراته در بازی‌های المپیک توکیو و مبارزات وزن ۶۱+ کیلوگرم زنان، حمیده عباسعلی در دومین مبارزه خود به مصاف «الینا کوئرچی» از سوئیس رفت و ۴ بر صفر برابر این حریف اروپایی شکست خورد.

وی که در مبارزه نخست «لامیا ماتوب» الجزایری را ۴ بر صفر شکست داد، در سومین مبارزه باید با «فریال عبدالعزیز» از مصر پیکار کند.

برتری عباسعلی در گام نخست

حمیده عباسعلی در وزن ۶۱+کیلوگرم کاراته زنان، در نخستین رقابت مقابل لامیا ماتوب از الجزایر با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

عباسعلی در مبارزه دوم تا دقایقی دیگر به مصاف الینا کوئرچی از سوئیس می‌رود.

حریفان عباسعلی مشخص شدند

حمیده عباسعلی در وزن مثبت ۶۱ کیلوگرم بانوان با کاراته کاهایی از کشورهای چین، مصر، الجزایر و سوئیس همگروه است و بعد از اینکه با تمامی این حریفان رقابت کند، دو نفر برتر این گروه به نیمه نهایی راه پیدا می کنند. 

گزارش زنده المپیک؛ آغاز رقابت عباسعلی و سجاد با حریفان

گنج زاده حریفان خود را شناخت

سجاد گنج زاده در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم رقبایی از کشورهایی کانادا، آمریکا، کرواسی و عربستان پیش رو خواهد داشت و باید با ۴ مبارزه سخت در مرحله گروهی انجام دهد. گنج زاده در صورت رقم زدن دو یا سه پیروزی در دور گروهی می تواند راهی نیمه نهایی شود.

کد خبر: 1105925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =