احتمال انتخاب سرپرست شهرداری از بین چند گزینه

عضو شورای شهر تهران از احتمال انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران از بین چند گزینه به مدت ۲ هفته برای شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، ناصر امانی با اشاره به جزئیات جلسه امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: جلسه امروز با حضور اعضا و به ریاست مهدی چمران به صورت مشورتی برگزار شد و در این جلسه موضوعات هفته جاری و البته جلسه فردا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط قرار شد فردا فرآیند انتخاب شهردار در دستور کار اعضای شورا قرار بگیرد و به همین جهت بنا شد از آقای زاکانی دعوت به عمل آید تا وی برنامه‌های خود را در صحن شورا ارائه کند.

امانی گفت: پس از ارائه برنامه توسط علیرضا زاکانی، اعضای شورای شهر تهران در رابطه با تصدیگری وی در شهرداری تهران رای خواهند داد.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: پس از انتخاب شهردار جدید تهران در صحن شورا طبق روال مصوبه به وزارت کشور ارسال و همچنین استعلامات لازم اخذ خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در یک بازه زمانی دو هفته‌ای حکم شهردار جدید توسط وزیر کشور صادر شود.

امانی گفت: در همین ارتباط قرار شد چمران با پیروز حناچی شهردار تهران صحبت کند و  نظرات اعضای شورا را به حناچی منتقل کند و در صورتی که وی موافق باشد به عنوان سرپرست شهرداری تا صدور حکم شهردار جدید فعالیت خود را ادامه دهد و در صورتی که حناچی تمایلی به حضور در شهرداری نداشته باشد تصمیم دیگری اخذ خواهد شد.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط تصمیم گرفته خواهد شد تا سرپرست جدیدی از بین چند گزینه از جمله جاوید، انتخاب شود البته صحبت‌هایی نیز با مجتبی یزدانی انجام شده است اما وی این مسئله را نپذیرفته است.

امانی خاطرنشان کرد: پس از پایان انتخاب شهردار و اخذ رأی اعتماد توسط اعضای شورای شهر تهران، زاکانی باید از مجلس استعفا بدهد و در ادامه نیز فرآیند قانونی برای صدور حکم وی انجام خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1105989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =