14 کشته و 18 زخمی در پی واژگونی مرگبار اتوبوس مسافربری در ترکیه

در دومین حادثه مرگبار تصادف اتوبوس در غرب ترکیه در روزهای اخیر، صبح امرز یک اتوبوس مسافربری در استان «بالیکسیر»، واژگون شد که دستکم ۱۴ کشته و ۱۸ مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز، صبح امروز (یکشنبه) در پی واژگونی یک اتوبوس مسافربری در غرب ترکیه، دستکم ۱۴ نفر کشته و ۱۸ نفر زخمی شدند.

به گزارش روزنامه «دیلی صباح» ترکیه، این اتوبوس هنگام حرکت به سمت شهر «ادرمیت» در غرب استان «بالیکسیر» در بزرگراهی به همین نام از کنترل خارج و واژگون شد. هجده سرنشین مجروح به بیمارستان‌های مجاور منتقل شدند.

طبق این گزارش، با وجود اعزام تیم‌های امدادی و اورژانس، ۱۱ نفر در محل حادثه جان باختند. تحقیقات برای مشخص شدن علت این حادثه در دست انجام است.

دور روز پیش هم در یک تصادف اتوبوس دیگر در غرب ترکیه که در پی برخورد اتوبوس با کامیون در استان «مانیسا» رخ داد، شش نفر کشته و ۳۷ نفر زخمی شدند. تصادفات رانندگی سالانه جان صدها نفر را در سراسر ترکیه می‌گیرد.

بر اساس آمارهای موسسه آمار ترکیه (TurkStat)، سال گذشته در سراسر این کشور، چهار هزار و ۸۶۶ نفر در تصادفات رانندگی کشته و ۲۲۶ هزار و ۲۶۶ نفر مجروح شدند. یک سوم تصادفات در ترکیه ناشی از سرعت غیرمجاز است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1106088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =