جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد

هجدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در واحد اراک برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، هجدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی به منظور بررسی و تصویب بودجه این دانشگاه به ریاست عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در واحد اراک برگزار شد.

 خسروپناه در این جلسه با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی مردم‌نهاد است که بر این اساس باید مردم داری سرلوحه این دانشگاه قرار گیرد. دانشگاه آزاد اسلامی بودجه ای از دولت نمی گیرد و کاملاً مستقل است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، دانشگاهی موفق است و از آنجایی که با جسارت و مدیریت جهادی طرح های خود را پیش می برد، آینده خوبی در انتظارش است.

 خسروپناه با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خدمات زیادی را به کشور و مردم ارائه داده است، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال های اخیر به دنبال ساماندهی مباحث آموزشی، پژوهشی و مالی بوده است. در همین راستا سامانه های آموزشیار و پژوهشیار را راه اندازی کرده که تمام مراحل ثبت و ضبط امور مالی، آموزشی، پژوهشی و...  را کامل انجام می دهد.

 دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک نیز در این مراسم گفت: باید طرح هایی در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی اجرا شود که زمینه ساز تحولات علمی شود. تربیت و پرورش دانشجو و استاد برای خدمت به کشور از نکات اساسی است.

وی افزود: تصویب رشته‌های کاربردی جدید، ایجاد دانشکده‌های جدید بین‌رشته‌ای، چابک‌سازی دانشگاه، تغییر کاربری املاک و زمین‌های بلااستفاده، اولویت‌بندی مسائل اساسی دانشگاه، به‌کارگیری استادان مجرب و فرهیخته در سطح استان از مسائل بسیار کلیدی پیش روی دانشگاه است که باید با کمک نهادهای استان محقق شوند.

 حسین کلانتری دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک نیز در ادامه این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد، اقدامات و برنامه های آتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1106104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =