عرضه کوچک‌ترین گوشی هوشمند ۴G

شرکت مونی قرار است کوچکترین تلفن هوشمند ۴G جهان را در Indiegogo عرضه کند.

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از  gizmochina؛ مونی یک تولید کننده چینی  در هنگ کنگ چین  است. این تولید کننده، یک تلفن هوشمند بسیار کوچک و سبک را معرفی کرده که گفته می‌شود کوچکترین تلفن هوشمند، مجهز به ۴G در جهان است. براساس گزارش‌ها، این تلفن هوشمند جدید دارای صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی است و از اتصال LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

 گوشی جدید مونی  دارای تعدادی پورت‌ و دکمه‌های جانبی  است. شایان ذکر است   USB-C، تلفن هوشمند کوچک مونی فقط دکمه‌های صدا و پاور دارد. این تلفن هوشمند قابل حمل بوده و دارای ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است که می‌توان آن را از طریق اسلات کارت SD به ۱۶۴ گیگابایت افزایش داد. گفته شده این تلفن هوشمند دو سیم کارته است و برخی از برنامه‌های آن نیز از قبل نصب شده اند.

سیستم عامل گوشی جدیدمونی منت چیست؟

سیستم عاملAndroid ۹ بر روی گوشی Mony Mint  اجرا می‌شود و می‌تواند یک همراه مهم برای سفر باشد، زیرا با شبکه‌های بی سیم اصلی در سراسر جهان سازگار است. علاوه بر این، از تماس‌های بی سیم می‌توان در شرایطی استفاده کرد که امکان برقراری تماس شبکه‌ای وجود ندارد. شایان ذکر است، پشتیبانی از دو سیم کارت نیز هنگام حمل و نقل مفید است، زیرا شیار سیم کارت اضافی فرصتی را برای استفاده بیشتر از دستگاه فراهم می‌کند. این گوشی جدید دارای یک باتری ۱۲۵۰ میلی آمپر ساعتی بوده که با ۷۲ بار شارژ کامل ۷۲ ساعت (۳ روز) خدمات ارائه می‌دهد.

کوچک‌ترین گوشی هوشمند

بر اساس گزارش‌ها قیمت این گوشی جدید کوچک مونی ۱۵۰ دلار است. افزون بر این مدل‌های دیگر این گوشی Indiegogo Special و Early Bird  نام دارد که به ترتیب 115 و 130 دلار فروخته می‌شود.گفته شده عرضه این تلفن هوشمند در نوامبر ۲۰۲۱ آغاز می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1106118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =