انتخاب رشته کنکور سراسری تمدید شد

انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۰ تا ۲۱ مردادماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، فرایند انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۰ تا ۲۱ مردادماه تمدید شد. مهلت انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ از ۱۴ مرداد آغاز شد و متقاضیان تا پایان امروز دوشنبه ۱۸ مرداد فرصت داشتند ۱۵۰ کدرشته محل را از دفترچه استخراج و در فرم اینترنتی سازمان سنجش درج کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته حاوی تمامی شرایط و ضوابط رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پردیس خودگردان و شهریه پرداز، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی (اعم از باآزمون و پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون») برای تمام گروه‌های آزمایشی ۱۲ مرداد ماه توسط سایت سازمان سنجش منتشر شد.

سامانه انتخاب رشته مجازی این سازمان هم به منظور راهنمایی و کمک به متقاضیان در انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ (برای رشته‌های باآزمون و رشته‌های صرفاً براساس سوابق تحصیلی) از ۱۲ مرداد از طریق سایت سازمان سنجش در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ از ۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ با رقابت یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ نفر داوطلب برگزار شد. ۱ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۷۰۸ نفر ثبت نام کردند و از این تعداد یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۱۳۰ نفر داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1106232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =