پاسخگویی به نیازهای جامعه در مرکز رشد واحد تهران جنوب

مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: ارائه راهکارهای مرتبط با تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی_کاربردی و ارائه دوره های توانمندسازی به هسته‌ها و واحدها در زمینه‌های ورود به بازار فناوری بخشی از اقدامات مرکز رشد واحد تهران جنوب در مسیر جذب شرکت های فناور و هسته‌ها است.

 نیکروز مستوفی در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، با اشاره به اهم برنامه های این مرکز جهت ایجاد جاذبه برای واحدها و هسته های فناور خاطرنشان کرد: ارائه راهکارهای مرتبط با تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی ـ‌کاربردی، اراده دوره های توانمند سازی به هسته ها و واحدها در زمینه های ورود به بازار فناوری و همچنین تبیین نمونه های عملی و اجرایی در خصوص توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش محور بر اساس کارکرد و سوابق قبلی مرکز بخشی از اقدامات مرکز رشد واحد تهران جنوب در مسیر جذب شرکت های فناور و هسته ها است.

وی ادامه داد: در همین راستا تسهیل انتقال دانش و تکنولوژی‌ از مراکز دانشگاهی به دیگر هسته ها و واحدهای فناور و همچنین پاسخگوئی به نیازهای جامعه بر اساس ایده ها و استارت آپ ها و کمک به ورود متقاضیان صاحب ایده به فعالیتهای استارت آپی نیز در 1400 در دستور کار قرار دارد. 

وی با اشاره به تلاش برای حمایت های مادی و معنوی دانشگاه از شرکت های فناور و تسهیل استقرار آن ها در مرکز و ورود به بازار فناوری به اهم اقدامات صورت گرفته مرکز رشد واحد تهران جنوب در مسیر تبدیل آن ها به شرکت های دانش بنیان پرداخت.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب معرفی افراد نخبه و اعضای محترم هیأت علمی تخصصی به واحد های فناور، در جهت ارتقاء کمی و کیفی فرایند های مرتبط با تولید و تجاری سازی محصول در عرصه های مختلف را یادآور شد و افزود: تبیین مزیت های مادی و معنوی تبدیل این هسته ها به شرکت های دانش بنیان در قالب برگزاری وبینار و جلسات مختلف بخشی از اقدامات مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب است. براین اساس پیش بینی می کنیم در سال 1400 به درآمدی بالغ بر پنج میلیارد ریال برسیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1106338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =