مدارس سما باید به سمت تقویت کیفیت آموزشی پیش روند/ لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ارتقای دانش مدیران و بالاظرفتن کیفیت آموزشی مدارس سما

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی نقش زیادی در ارتقای دانش مدیران و بالا رفتن کیفیت آموزشی در مدارس سما دارد.

 به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمد بطحایی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست مجازی با معلمان و معاونین مدارس سمای استان سمنان با بیان اینکه همه کارکنان سما به دنبال هدف مشترکی هستند که باید برای رسیدن به آن تلاش کنند، گفت: برخی از مشکلات مانع رسیدن به اهداف است که باید برای حل آنها اهتمام لازم وجود داشته باشد.

وی افزود: کارکنان مدارس سما برای رسیدن به درجه مطلوب، باید با داشتن برنامه های متمم و مکمل در کنار برنامه های اصلی در جذب دانش آموز بکوشند.

 بطحایی با اشاره به لزوم تغییر رویکردهای آموزشی در مدارس سما، اظهار داشت: ما باید آرام آرام به سمتی پیش رویم که از فارغ‌التحصیلان مدارس خود به جای رتبه های برتر کنکور، به عنوان دارندگان نقش های بالای جامعه افتخار کنیم.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار دانش‌آموز در ۷۵۰ مدرسه سما در حال تحصیل هستند، گفت: باید برای جذب دانش آموزان بیشتر و تقویت کیفیت آموزشی، مباحث انگیزشی معلمان تقویت شود.

در ادامه بطحایی در جمع برخی مدیران مدارس سمای استان سمنان حضور یافت و گفت: مدارس سما باید با رویکرد مدرسه محوری شایستگی تصمیم گیری داشته باشند.

بطحایی ارتقاء دانش مدیریت را از لازمه‌های مدیران مدارس برشمرد و افزود: مدیر باید رویکرد سیستمی را به خوبی بشناسد و با مطالعه و گذراندن دوره‌های آموزشی آنچه را که فرا می‌گیرد در عمل به کار بندد.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ایجاد کارگاه های آموزشی نقش زیادی در ارتقای دانش مدیران و بالا رفتن کیفیت آموزشی در مدارس دارد، گفت: به این منظور طرح دهکده آموزش را در کشور راه‌اندازی کردیم که فعلاً فعالیت آن به خاطر شیوع کرونا مختل شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1106342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =