افزایش ۲۰۰ میلیاردی اعتبارات شهرستان ملایر/ اهل تعارف و مماشات نیستیم

فرماندار ویژه ملایر از افزایش ۲۰۰ میلیاردی اعتبارات این شهرستان در سال ۱۴۰۰ خبرداد.

به گزارش خبرنگار ملایر خبرگزاری ایسکانیوز، قدرت الله ولدی معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت هفته خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی با بیان اینکه علاوه بر اختصاص ۱۰۱ میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان و افزایش دوبرابری بودجه امسال نسبت به سال گذشته، ۴۵ میلیاد تومان نیز از طرف مجلس به دو نماینده شهرستان ملایر اختصاص یافت است، اظهارکرد: با اختصاص ۳۳ میلیارد تومان اعتبار محرومیت‌زدایی، ۴/۵ میلیارد تومان از سرجمع تملک دارایی، ۲/۵ میلیارد تومان از محل ۲۷ صدم درصد سهم ورزش و ۱۳ میلیارد تومان از سرجمع توازن، در مجموع اعتبارات امسال این شهرستان به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی افزود:علاوه بر این، ۱۱۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی به این شهرستان اختصاص یافت که در مجموع ۳۱۴/۵ میلیارد تومان اعتبار برای سال ۱۴۰۰ این شهرستان پیش‌بینی شده است.

ولدی تصریح کرد: در حوزه بنیاد مسکن ۳۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که این اعتبار در ۷۳ روستا برای اجرای طرح هادی جدید، تکمیل فاز اول و دوم طرح‌های هادی، بازنگری طرح هادی و تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره هزینه خواهد شد.

وی افزود: در ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته اختصاص چنین رقم اعتباری به حوزه بنیاد مسکن بی‌سابقه‌ بوده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به احداث مجتمع‌های آبرسانی روستایی با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در ۶۵ روستا تصریح کرد: امسال برای ۶ مجتمع آبرسانی روستایی اعتبار گذاشتیم و مجتمع سد کلان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: برای فاضلاب شهر ملایر 3 میلیارد تومان و طرح آبرسانی آب شرب شهر ملایر از سد کلان نیز ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

ولدی گفت: در بودجه امسال ۲۰ میلیارد تومان به حوزه آموزش و پرورش، بیش از ۳/۵ میلیارد تومان به حوزه فرهنگی و ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به حوزه جهاد کشاورزی برای شهرک گلخانه گنبد، طرح فراز و لایروبی قنوات اختصاص پیدا کرد است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر افزود: در حوزه طرح‌های ملی استانی شده نیز ۷/۵ میلیارد تومان برای طرح چهار خطه ملایر به آورزمان، ۴ میلیارد تومان اعتبار برای استادیوم پنج هزار نفری، ۹ میلیارد تومان به دانشگاه ملایر و ۶۰ میلیارد تومان برای راه آهن همدان- ملایر به این شهرستان اختصاص یافت است.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان موظف به پیگیری و جذب اعتبارات سال‌جاری هستند و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

ولدی افزود: برای رفع مشکلات موجود سه گروه را در حوزه کالاهای اساسی، رفع مشکل مرغ و سیمان مشخص کردیم تا روزانه پیگیر این موضوع باشند و از صفر تا صد مشکل را رصد و رفع کنند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به مراسم‌های عزاداری محرم تاکید کرد: فقط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قابل اجرا است و اهل تعارف و مماشات با کسی نیستیم، سلامت مردم خط قرمز ما است.

وی افزود: زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در حوزه‌های مختلف قابل تقدیر است، حضور آنها در تمامی برنامه‌ها و مناسبت‌ها، نشان دهنده پا به کار بودن و مطالبه‌گری خبرنگاران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1106487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =