برگزاری آزمون صلاحیت بالینی پایان‌دوره رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون صلاحیت بالینی پایان دوره دانشجویان کارشناسی پرستاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، شهرام مشهدی‌زاده از برگزاری آزمون صلاحیت بالینی پایان دوره دانشجویان کارشناسی پرستاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

وی عنوان کرد: دانشجویان رشته پرستاری پس از اخذ نمره قبولی تمام دروس مندرج در برنامه آموزشی تعیین‌شده مقطع کارشناسی رشته پرستاری مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اتمام دوره کارآموزی در عرصه در این آزمون شرکت می‌کنند.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: آزمون صلاحیت بالینی (OSCE) کارشناسی پرستاری یک امتحان عملی برای سنجش توانمندی‌ها و مهارت‌های بالینی است که به‌صورت عینی در ایستگاه‌های مختلفی که سازمان‌دهی شده است، انجام می‌شود.

مشهدی‌زاده افزود: آزمون سال جاری با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در Skill Lab دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و با شرکت دانشجویان پرستاری ورودی ۱۳۹۶ واجد شرایط برگزار شد.

وی در پایان از خدمات دلسوزانه و متعهدانه اعضای هیئت علمی و مربیان بالینی رشته پرستاری و کارکنان دانشکده علوم پزشکی واحد شهرکرد که در برگزاری آزمون فوق همکاری فعال داشته‌اند، قدردانی کرد.

برگزاری آزمون صلاحیت بالینی پایان‌دوره رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

انتهای پیام/

کد خبر: 1106784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =