اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی باید با اقتصاد مردم گره بخورد

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، بیستمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با حضور جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد ارومیه برگزار شد.

علمایی در این جلسه با تأکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این دانشگاه در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نهادی مستقل است و شهریه دانشجویان عمده ترین درآمد این دانشگاه است، اظهار داشت: ضروری است در شرایط کنونی، اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی با اقتصاد مردم و کشور گره بخورد و این دانشگاه در راستای حل مشکلات جامعه گام بردارد. 

علمایی تأکید کرد: البته دانشگاه آزاد اسلامی به فکر تأمین اقتصاد و درآمدزایی به هر شکلی نیست و ضروری است منابع تأمین مالی دانشگاه، سابقه دانشگاهی داشته باشد.

فرامرز فتح نژاد سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در ادامه این جلسه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی دارای ۹ واحد، ۵ مرکز و ۵ مرکز سما در سطح استان است که سهم عمده ای از آموزش عالی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: ۶۵ درصد دانشجویان در مقطع کارشناسی، ۱۴ درصد در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۴ درصد نیز در مقطع کاردانی در حال تحصیل هستند که ۲۶ درصد دانشجویان را در سطح استان شامل می شود.

 فتح نژاد با بیان اینکه تعداد ۶۵۰ عضو هیئت علمی و بیش از هزار استاد مدعو در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: ۴۷ درصد اعضای هیئت علمی مراکز آموزش عالی استان، مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1106822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =