دانشگاه آزاد اسلامی براساس اقتصاد شهرها و استانها، سراهای نوآوری ایجاد می کند

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای استانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال تبدیل شدن به یک دانشگاه کارآفرین و مهارت محور است و براساس اقتصاد شهرها و استانها سراهای نوآوری ایجاد می کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، هجدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به ریاست مجید مشکینی مشاور و نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استانی و با حضور اعضا به صورت حضوری و مجازی در واحد زاهدان به منظور پیش بودجه سال مالی 1401-1400 برگزار شد.

مشکینی در این جلسه با تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع)، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه جمهوری اسلامی ایران نقش ارزنده ای ایفا کرده و برنامه های قابل توجهی به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار داده است.  

وی با تأکید بر حرکت دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر انقلاب ادامه داد: این دانشگاه به دنبال تبدیل شدن به یک دانشگاه کارآفرین و مهارت محور است. دانشگاه آزاد اسلامی براساس اقتصاد شهرها و استانها سراهای نوآوری ایجاد می کند.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای استانی با اشاره به راه اندازی سامانه های آموزشیار، پژوهشیار و ساجد در این دانشگاه ادامه داد: با راه اندازی این سه سامانه، تمام فعالیت های دانشگاه آزداسلامی شفاف و به روزرسانی می شود. 
مشکینی اجرای طرح تعاون استان در دانشگاه آزاد اسلامی را در راستای تعادل رسانی نیروهای انسانی در دانشگاه دانست. 

بازدید مشکینی از مرکز واکسیناسیون کرونا دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان

 مشکینی به همراه سلطانعلی میر دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، شهریاری نماینده مردم شریف زاهدان  و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و ... از امکانات و تجهیزات سخت افرازی و نرم افزاری مرکز واکسیناسیون کرونا دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بازدید کردند. 

مشکینی در حاشیه این بازدید تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی استان های کشور آمادگی کامل دارد تا در زمینه ریشه کنی ویروس کرونا با دانشگاه های علوم پزشکی، مدافعان سلامت و ... همکاری کند. 

همچنین مشکینی و هیأت همراه از ساختمان، تجهیزات، کلاس های آموزشی، کتابخانه، سالن اسکرین لب و سالن آمفی تئاتر دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1106838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =