شروع خوب رئال مادرید با دبل بنزما

رئال مادرید موفق شد در اولین دیدار در لالیگا مقابل آلاوز به پیروزی ۳-۱ دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ در ادامه هفته اول لالیگا اسپانیا، دو تیم دپورتیوو آلاوز و رئال مادرید از ساعت ۰۰:۳۰ یک شنبه در ورزشگاه مندیزوروزا به میدان رفتند. کارلو آنچلوتی سرمربی با سابقه کهکشانی‌ها به دنبال شروع فصل همراه با کسب سه امتیاز بود و در این دیدار علی‌رغم غیبت چند ستاره، توانست به این مهم دست پیدا کند. 

در نیمه اول ابتدا میزبان بود که بازی را بهتر آغاز کرد، اما رفته رفته رئال مادرید مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و دیگر اجازه پیشروی به آلاوز را نداد. در پنج دقیقه پایانی نیمه اول، لوس بلانکوس برای رسیدن به گل اول کمی فشار آورد، اما نتیجه‌ای در بر نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یابد. 

در نیمه دوم کریم بنزما در دقیقه چهل و هشت با پاس گل ادن هازارد، گل اول را به ثمر رساند. تنها هشت دقیقه پس از این گل، ناچو فرناندز مدافع جلوکشیده رئال مادرید اختلاف را دو برابر کرد. طوفان شاگردان آنچلوتی در نیمه دوم ادامه داشت و در دقیقه شصت و دوم کریم بنزما ستاره فرانسوی گل سوم را زد تا کار برای میزبان خیلی سخت شود. در دقیقه ۶۵ آلاوز صاحب یک ضربه پنالتی شد و خوسلو توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. در ثانیه‌های پایانی بازی، وینیسوس جونیور گل چهارم را زد تا آنچلوتی شروع محکمی در لالیگا داشته باشد.

انتهای پیام

کد خبر: 1106921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =