نمی‌شود و نمی‌توانیم در فرهنگ دولت سیزدهم وجود ندارد

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری گفت: دیدگاه دولت سیزدهم این است که ما ملت «ما می توانیم» هستیم و «نمی شود» و «امکان ندارد» و «نمی‌توانیم» در قاموس و فرهنگ دولت سیزدهم وجود ندارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، غلامحسین اسماعیلی صبح سه‌شنبه در آیین افتتاحیه بخش موقت دارویی بیماران کرونایی داروخانه ۲۹ فروردین نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه «مشکلات مردم عموما و مشکل ناشی از بیماری کرونا خصوصاً دغدغه رئیس جمهوری محترم است»، اظهار کرد: آقای رئیسی گره گشایی از کار مردم و رفع مشکلات مردم را ماموریت اصلی خود و دولت سیزدهم می دانند و به همین جهت هم هر کجا آوا و پژواکی از مشکل مردم به سمع و نظر ایشان برسد، شخصا وارد میدان می شوند و تلاش می کنند که مشکلات مردم برطرف شود.

وی گفت: سوالی طی سالهای اخیر در ذهن مردم شکل گرفته بود که آیا مشکلات قابل حل است یا خیر؟ دیدگاه دولت سیزدهم این است که ما ملت «ما می توانیم» هستیم و «نمی شود» و «امکان ندارد» و «نمی‌توانیم» در قاموس و فرهنگ دولت سیزدهم وجود ندارد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری خاطرنشان کرد: آنچه در این روزها اتفاق افتاد و تلاشی که عزیزان ما در ارتش و نیروی زمینی انجام دادند و احداث بخش بیماران کرونایی بعد از حضور رئیس جمهوری در داروخانه ۲۹ فروردین ارتش ثابت کرد که «ما می توانیم».

اسماعیلی با تقدیر از اقدامات وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو پس از دستور رئیس جمهوری مبنی بر افزایش داروخانه‌های ارایه دهنده داروهای کرونایی در کشور اظهار کرد: امروز در تهران ۴۹۰ داروخانه داروهای بیماران کرونایی را توزیع می کنند و در سراسر کشور دو هزار داروخانه در این زمینه متولی هستند؛ این اقدام این پیام را دارد که اولا با پیگیری‌های انجام شده دارو به میزان نیاز تامین شده است و مردم دغدغه تامین دارو نداشته باشند. پیام دیگر این است که این هم شدنی بود و فقط اراده می خواست که این اراده را دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف یه وجود آورده است.

وی در پایان با بیان اینکه «کار جهادی نتیجه دارد و ما امروز برای غلبه بر مشکلات یک راه داریم و آن کار جهادی است»، خاطر نشان کرد: ان شاءالله با روحیه جهادی مشکلات کشور یکی بعد از دیگری برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1107212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =