زمانبندی ثبت‌نام مقطع کارشناسی دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

زمانبندی ثبت‌نام اولیه دانشجویان کارشناسی نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، زمانبندی ثبت‌نام اولیه دانشجویان کارشناسی نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام شد. ثبت‌نام در روزهای سه شنبه دوم شهریور ماه و چهارشنبه سوم شهریور ماه به شرح جدول ذیل انجام خواهد شد.

زمانبندی ثبت‌نام مقطع کارشناسی دانشگاه امیرکبیر اعلام شد


با توجه به شرایط موجود و همه گیری ویروس کرونا، به دانشجویان توصیه می‌شود تا از مراجعه حضوری به دانشگاه جداً خودداری کرده و موارد را از طریق تلفن یا ایمیل به دانشکده‌های خود منعکس کنند. معاونین و کارشناسان آموزشی دانشکده‌ها در ساعات اعلام شده، پاسخگوی دانشجویان خواهند بود.

ثبت‌نام از طریق پورتال آموزشی انجام می‌پذیرد؛ بنابراین لازم است تا دانشجویان به نکات زیر توجه کنند.

مطابق روال نیمسال‌های اول، دروس مختص دانشجویان ورودی جدید توسط دانشجویان ورودی سال‌های قبل غیرقابل اخذ خواهد بود.

محدودیت مشروطی و کلیه قوانین مربوط به ثبت‌نام در نیمسال اول ۱۴۰۰ اعمال خواهد شد.

ورودی‌های ۹۶  اجازه ثبت‌نام در نیمسال اوّل ۱۴۰۰  نیمسال نهم را خواهند داشت، ولی چنانچه نتوانند تا پایان نیمسال اوّل ۱۴۰۰ فارغ التحصیل شوند؛ باید درخواست اجازه ثبت‌نام در نیمسال دوم ۱۴۰۰ ارائه کنند.

پرونده این دانشجویان بر اساس وضعیت تحصیلی آن‌ها، جهت اخذ اجازه ثبت‌نام در نیمسال دوم ۱۴۰۰ نیمسال دهم در کمیسیون موارد خاص دانشگاه بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

تمدید ترم در کمیسیون موارد خاص صرفاً تحت شرایط خاص که خارج از اختیار دانشجو بوده ممکن خواهد بود.

تنها آن دسته از دانشجویان ورودی‌های ۹۵ و ماقبل که پرونده آن‌ها در کمیسیون موارد خاص دانشگاه بررسی و موافقت شده است، مجاز به ثبت‌نام در نیمسال اول ۱۴۰۰ هستند. دانشجویان پسر علاوه بر موافقت کمیسیون موارد خاص باید تایید سنوات ارفاقی نظام وظیفه را نیز ارائه کرده باشند.

موقتاً دروس نیمسال دوم ۹۹ که دارای وضعیت نمره نرسیده هستند، گذرانده شده در نظرگرفته شده به‌همین منظور دانشجویان مجاز به اخذ دروس آتی در چارت خواهند بود.

اخطارهای آموزشی بعد از بازه ثبت‌نام اولیه اجرا خواهند شد. دانشجویان موظفند قبل از ثبت‌نام تکمیلی قسمت اخطارهای آموزشی پورتال خود را کنترل کرده و نسبت به رفع اخطار و اخذ دروس پیش‌نیاز/هم‌نیاز در ثبت‌نام تکمیلی اقدام کنند.

پیرو تخصیص بسته‌های اختیاری به دانشجویان متقاضی، به‌همین منظوربرای دانشجویانی که بسته اختیاری در پورتال آموزشی آن‌ها درج شده باشد؛ بخش دروس بسته به صورت مجزا نمایش داده خواهد شد. این دانشجویان می‌توانند با مراجعه به این بخش نسبت به اخذ دروس مندرج در بسته خود اقدام کنند. سایر دروس اختیاری دانشکده به این دسته از دانشجویان نمایش داده نخواهد شد.

مطابق روال جاری دانشگاه، لیست انتظار رزرو برای رزرو دروس در روزهای ثبت‌نام فعال بوده و پس از آن لیست رزرو فاقد اعتبار خواهد بود.

اخذ دروس یکبار افتاده به صورت همنیاز با درس بعدی مجاز خواهد بود و چنانچه دانشجویان درس افتاده را  به صورت همنیاز اخذ کنند، کلیه دروس بعدی اخذ شده مشمولِ اخطارِ عدم رعایت پیش‌نیاز شده و در پایان بازه» حذف و اضافه این دروس حذف خواهند شد.

باتوجه به ضرورت برگزاری حضوری امتحانات گروه ۱۰۰ دروس افتاده و پایداری شرایط قرمز کرونایی کشور، ارائه این دروس در نیمسال اول ۱۴۰۰ صورت نخواهد پذیرفت.

مطابق روال کارشناسان آموزشی در بازه ثبت نام اولیه دسترسی ثبت نام ندارند، به‌همین منظورکلیه ثبت نام‌های غیر سیستمی دانشجویان؛ اعم از میهمان بین دانشکده ای، ثبت نام دانشجویان تغییر رشته‌ای، ثبت‌نام دانشجویان میهمان و ثبت‌نام دروس ارشد، بعد از ثبت نام تکمیلی انجام خواهد شد.

در صورت قطع برق در طول ثبت‌نام، سیستم بلافاصله متوقف میگردد. برای جلوگیری از ضایع شدن حق دیگران پنج دقیقه پس از وصل مجدد برق و رفعِ کاملِ قطعی برق در همه دانشکده‌ها، سیستم مجدداً وصل شده و کار از آنجائیکه متوقف شده بود ادامه مییابد. برنامه زمانی جدول بالا به مدت قطعی برق به تعویق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1107361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =