زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره دکتری دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی، زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره دکتری سال ۱۴۰۰ این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، ثبت‌نام مشروطِ غیرحضوری پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه، نوبت دوم، مجازی، پردیس خودگردان و پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعداد درخشان در مقطع دکتری دانشگاه شهید بهشتی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱ و ۲ شهریورماه انجام خواهد شد.

پذیرفته‌شدگان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی مراجعه کنند. 

همچنین در اطلاعیه ویژه پذیرفته‌شدگان اولیه دوره کاشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ آمده است، پذیرفته‌‍شدگان اولیه اصلی لازم است فرم درخواست ثبت مشخصات پذیرفته‌شدگان اولیه در پرتال بین دانشگاهی سازمان سنجش آموزش کشور را از وب‌سایت اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان دریافت کرده و پس از تکمیل دقیق تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ به آدرس ایمیل  sbutalent@sbu.ac.ir ارسال کنند.

پذیرفته‌شدگان سایر دانشگاه‌ها (دانشگاه‌های غیر از شهید بهشتی) لازم است علاوه بر تکمیل فرم تعهد، گواهی رتبه برای دانشجویان غیر از دانشگاه شهید بهشتی معتبر تا پایان ترم ششم ممهور به مهر دانشگاه مبدا (به صورت تایپ شده) را نیز ایمیل کنند. (در صورتی که گواهی ارسالی در زمان ثبت‌نام فراخوان کامل و فاقد تغییرات جدید است، نسبت به ارسال همان گواهی اقدام کنند و نیاز به دریافت گواهی جدید از دانشگاه مبدا نیست). پذیرفته‌شدگان اصلی/ذخیره که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی را ندارند، ضروری است درخواست انصراف از پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی را با مراجعه به سامانه گلستان دانشگاه شهید بهشتی، پس از ورود شناسه کاربری و رمز عبوری که در زمان ثبت‌نام دریافت کرده‌اند، حداکثر تا ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ اعلام کنند. در غیر این‌صورت پس از درج اسامی پذیرفته‌شدگان در سامانه سازمان سنجش و آموزش کشور امکان حذف وجود ندارد. قابل توجه که در صورت انصراف، امکان بازگشت به وضعیت قبلی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1107377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =