تداوم محدودیت‌های کرونایی در دانشگاه شریف تا ۳۰ مرداد

پروتکل‌های بهداشتی جدی‌تری در دانشگاه صنعتی شریف با توجه به تداوم محدودیت‌های کرونایی تا ۳۰ مرداد ماه اعمال‌ می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، پروتکل‌های بهداشتی جدی‌تری در دانشگاه صنعتی شریف با توجه به تداوم محدودیت‌های کرونایی تا ۳۰ مرداد ماه اعمال‌ می‌شود. بر این اساس، جلسات دفاع از پایان نامه / رساله‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان، مطابق روال قبل و بصورت مجازی برگزار خواهند شد. 

صدور مجوزهای تردد دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز به عهده رؤسای  دانشکده‌ها خواهد بود و مجوزهای قبلی مطابق تاریخ‌ها و بازه‌های زمانی اعلام شده رسمیت خواهند داشت.

مسئولان دانشگاه صنعتی شریف در مورد فعالیت‌های آزمایشگاهی این دانشگاه اعلام کردند که مسئولین آزمایشگاه‌ها باید بر رعایت سختگیرانه‌تر پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری مناسب در آزمایشگاه‌ها و همچنین حفظ ایمنی دانشجویان بدون حضور تکنیسین آزمایشگاه ها تاکید و نظارت کنند. 

همچنین این دانشگاه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دانشجویان توصیه کرده است که تا حد امکان از استفاده وسایل حمل و نقل عمومی پرهیز کنند و در آزمایشگاه‌های این دانشگاه بر اساس ارتفاع، مساحت و وجود یا عدم وجود پنجره در آزمایشگاه‌ها، برای هر آزمایشگاه حداکثر  تعداد مجاز حضور همزمان دانشجو تعریف می‌شود (مثلا یک نفر به ازای هر ۲۵ متر مربع برای آزمایشگاه های دارای پنجره و ۵۰ متر مربع برای آزمایشگاه های فاقد پنجره) و بر باز بودن پنجره‌ها در زمان حضور دانشجویان در آزمایشگاه تاکید می‌شود. 

انتهای پیام 

کد خبر: 1107381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =