گریه های دلخراش غزل شاکری برسر مزار مادرش + فیلم

گریه ها و حرفهای دردناک غزل شاکری و برادرش بر سر مزار مادرشان فرشته طائرپور را اینجا ببینید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز، مراسم تشییع پیکر فرشته طائرپور صبح امروز چهارشنبه ۲۷ مرداد در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد. اجرای این مراسم را که به صورت مجازی هم پخش می‌شد، احسان کرمی به عهده داشت.

بیشتر بخوانید:

فرشته طائرپور بر اثر کرونا درگذشت + بیوگرافی

وی در ابتدای این مراسم گفت: گرفتاری ما تازه از فردا شروع می‌شود، کسی که سعی می‌کرد پلی بین سینما، جامعه و حاکمیت باشد را از دست دادیم.

در ادامه علی شاکری فرزند زنده یاد طائرپور روی صحنه آمد و بیان کرد: نمی‌توانم با صدای رسا صحبت کنم. با پسر فرشته بودن می‌شود یک زندگی پر از تجربه‌های عاشقانه و خاطراتی همراه با عشق، گذشت و صبوری داشت، مادرم همیشه تلاش می‌کرد به همه اطرافیان یاد بدهد که چگونه می‌شود مثل یک مادر مردانگی را به دیگران آموخت، می‌دانم که در اینجا همراهان و عزیزان زیادی دارد من برخی از آنها را می‌شناسم و برخی دیگر را رفته رفته خواهم شناخت.

در احسان کرمی نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: خانم طائرپور من را از پشت میکروفن رادیو به سینما آورد و من برای تمام عمر مدیون او هستم او به راستی مردانگی را به ما می‌آموخت.

سپس غزل شاکری پشت تریبون قرار گرفت و اظهار کرد: دیشب در خودم این آمادگی را ندیدم که در این مراسم بتوانم حرف بزنم به همین دلیل متنی را نوشتم.

در ادامه فیلمی از این مراسم را تماشا می کنید:

بر اساس این گزارش، فرشته طائرپور سینماگر پیشکسوت که چندی پیش به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود، صبح امروز ۲۶ مردادماه در بیمارستان درگذشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1107386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =