پیام تسلیت رئیس دانشگاه پیام‌نور درپی درگذشت دکتر علیرضا پارسا

رئیس دانشگاه پیام نور در پی درگذشت استاد علیرضا پارسا عضو هیئت علمی این دانشگاه، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی ضایعه درگذشت استاد فرهیخته  علیرضا پارسا عضو هیئت علمی و رئیس دفتر هماهنگی کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه پیام نور را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: رحلت علیرضا پارسا عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور مایه اندوه عموم دوستداران، دانشجویان و استادان شد. آن استاد فرزانه در سال‌های پر برکت عمر خویش، ضمن تربیت شاگردان پرشمار، همواره تلاش‌های پردامنه‌ای در حفظ و گسترش ارزش های قرانی و انقلابی در دانشگاه داشت. چه در دوران مسوولیت‌های مختلف در سطوح گوناگون دانشگاه از صف تا ستاد و چه در دوره مدیریت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور، نقش پر فروغی داشت. 

در پیام رئیس دانشگاه پیام نور خاطرنشان شده است: عروج آن مجاهد پر تلاش در عصرجمعه‌ای که سرشار از اندوه سوگواری کاروان شهیدان کربلا است، حکایت از آن دارد که او نیز به خیل محبوبان سیّد و سالار شهیدان پیوسته است. اینجانب این ضایعه را به  خانواده مکرم وی و جامعه علمی دانشگاه پیام نور تسلیت می‌گویم و از خداوند حکیم، رحمت بی‌کران برای او و شکیبایی و اجر برای بازماندگان خواهانم. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1107650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =