تساوی بارسلونا و بیلبائو در هفته دوم لالیگا

بارسلونا در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو با تساوی 1-1 متوقف شد و نتوانست به پیروزی دست یابد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ در ادامه هفته دوم لالیگا، دو تیم اتلتیک بیلبائو و بارسلونا از ساعت 00:30 بامداد یک شنبه در ورزشگاه سن مامس به میدان رفتند. دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که بلوگرانا در اولین دیدار خود برابر رئال سوسیداد به پیروزی 4-2 رسیده بود، اما بیلبائو در مقابل الچه، نتیجه‌ای بهتر از 0-0 کسب نکرد. 

در نیمه اول بارسلونا مالکیت توپ بیشتری در اختیار داشت، اما این اتلتیک بیلبائو بود که حمله می‌کرد. میزبان چند بار دروازه آبی اناری‌ها را تهدید کرد، اما بهره‌ای از فرصت‌هایش نبرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یابد. 

در نیمه دوم هم اتلتیک بیلبائو کار را خوب آغاز کرد و اینیگو مارتینز در دقیقه پنجاه موفق شد میزبان را با یک گل پیش بیاندازد. پس از این گل بازی کمی افت کرد، اما از دقیقه 65، بارسلونا جلو کشید و خطرناک ظاهر شد. در نهایت در دقیقه هفتاد و پنجم، ممفیس دپای ستاره جدید هلندی بارسلونا با ضربه پای چپ محکم، اولین گلش را در پیراهن بارسا به ثمر رساند. در دقیقه نود نیز اریک گارسیا مدافع بارسلونا با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد و در نهایت این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید. 

کد خبر: 1107749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =