آخرین مهلت اعتراض به محتوای کارنامه آزمون دکتری اعلام شد

داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۰ تا ۷ شهریورماه فرصت دارند اعتراضات خود نسبت به محتوای کارنامه دکتری را ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، نتایج نهایی آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۰ یکشنبه ۲۴ مردادماه توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام و کارنامه نهایی داوطلبان ۳۰ مردادماه منتشر شد.

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال یا اعتراض به مندرجات محتوای کارنامه می‌توانند حداکثر تا ۷ شهریورماه به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

داوطلبان باید توجه داشته باشند درخواست‌هایی که بعد از تاریخ مذکور واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثرداده نخواهد شد.

متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 نیز در میان بگذارند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1107760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سیده زینب پورمیر IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      0 0
      با سلام.من از تاریخ۶شروع به درخواست بررسی دادم ولی هیچ ترتیب اثری داده نمیشه.هیچ کس جواب تلفن هم نمیده.چرا کسی پاسخگو نیست