راه‌اندازی ۴ مرکز واکسیناسیون توسط دانشگاه آزاد اسلامی در استان قم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی قم از راه اندازی چهار مرکز واکسیناسیون توسط این واحد دانشگاهی در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، ابوالفضل مظفری در مورد راه اندازی مرکز واکسیناسیون گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی قم با هدف سرعت بخشیدن به واکسیناسیون اقشار مختلف جامعه و ارائه خدمات واکسیناسیون به مردم شریف استان قم در نخستین گام اقدام به راه اندازی 4 مرکز واکسیناسیون در سطح استان کرده است.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی قم از ابتدای شیوع ویروس کرونا با استفاده از کادر متخصص این واحد دانشگاهی متشکل از پزشکان و پرستاران، خدمات رایگان پزشکی به اقشار آسیب پذیر جامعه و مردم شریف استان قم ارائه کرده است.

 مظفری از اجرای طرح واکسیناسیون دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قم خبر داد و افزود: طرح واکسیناسیون دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قم با حضور محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است و امیدواریم در آینده ای نزدیک با همکاری وزارت بهداشت درمان و علوم پزشکی پس از واکسیناسیون تمامی کارکنان و اساتید، واکسیناسیون دانشجویان این واحد دانشگاهی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1107828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =